
Bardzo fajny rower, mam nadzieje, ze bedzie sie dobrze spisywal. Oby kola wytrzymaly w gorach

Moderators: Creeping Death, Edi, chmiel, BartekJ
W zeszłym roku też miałem owijkę, zważone - zwykłe gąbkowe chwyty są lżejszebehem0th wrote:widze ze w tym roku modne beda owijki na rogi
a jakim cudem miało by być inaczej?Giant Mike wrote:W zeszłym roku też miałem owijkę, zważone - zwykłe gąbkowe chwyty są lżejszebehem0th wrote:widze ze w tym roku modne beda owijki na rogi
Michał
akurat w tym miejscu na wagę zbytnio nie zwracałem uwagi, bo wolę grube i miekie chwyty, oraz poowijane rogi-grubasy (mam 3 warstwy na kierownicy i 1,5 na rogach), jęsli chodzi o wage to najtańsze chwyty accenta docięte pod gripy wyszłyby poniżej 10gdzidek wrote:a jakim cudem miało by być inaczej?Giant Mike wrote:W zeszłym roku też miałem owijkę, zważone - zwykłe gąbkowe chwyty są lżejszebehem0th wrote:widze ze w tym roku modne beda owijki na rogi
Michałno chyba że robisz jak w szosie jedną warstwę i bez oklejania rogów to wtedy pewno wyjdzie lżej
Miałem 1 warstwę owijki, ale dość gęsto. Nadal było ciężej niż zwykłe chwyty. Trzeba dobrze owinąć, żeby zrobić anatomiczny kształt, inaczej po kilku godzinach jazdy zaczynają ręce boleć.dzidek wrote:a jakim cudem miało by być inaczej?Giant Mike wrote:W zeszłym roku też miałem owijkę, zważone - zwykłe gąbkowe chwyty są lżejszebehem0th wrote:widze ze w tym roku modne beda owijki na rogi
Michałno chyba że robisz jak w szosie jedną warstwę i bez oklejania rogów to wtedy pewno wyjdzie lżej
To jest nowy amor?carloz wrote:
Amortyzator FOX F100 RLC 2008 1574
kombinowałem tak, zeby waga była niska tam gdzie może i nie ważyła na trwałości całego setu, jedyna niewiadomą w tym zestawie są obręcze, aczkolwiek rozmawiałem z kilkoma osobami i sobie je chwaliłyPopatrzyłem na wagi i chyba nie mam żadnego lżejszego komponentu - co najwyżej porównywalne.
IMO serwis nowych foxów jest latwiejszy i sprawia mniej problemow niz serwis RSa z motion control, bo tlumik jest w jednym kawalku. motion control sklada sie z dwoch elementow i wiecej jest na nich uszczelek, ktore moga nawalic. co prawda tlumika z foxa nie rozkladalem na czesci pierwsze, ale z tego co podaje producent, nie trzeba tego robic za czesto, czyli serwis raz na dwa lata mozna powierzyc autoryzowanym punktom, a w pozostalych przypadkach (wymiana uszczelek kurzowych i gabek, czyszczenie gabek, wymiana oleju, przeglad) wykonac samemu w domowym zaciszu (np. na ulicy ZaciszeGiant Mike wrote:To jest nowy amor?carloz wrote:
Amortyzator FOX F100 RLC 2008 1574
Oddawałem ostatnio do serisu FOXa kolegi i Albert P. powiedział, że starsze modele trzeba wyjątkowo często przeglądać. Zalecenie producenta mówi nawet o serwisie co 8h jazdy w trydnych warunkach. Podobno uszczelki nie wydają i golenie wycierają się poniżej. Jak się to przegapi to jest za późno i zaczynają cieknąć. Wtedy już nie ma ratunku. Nowe modele mają zmienione smarowanie i golenie są cały czas lekko wilgotne dzięki temu uszczelki lepiej zbierają cały syf.
Dlaczego nie chciałeś SIDa? Waga taka sama albo nawet lepiej, manetka na kierownicy a serwis zrobisz w każdym małym zakładzie w Stolycy.
Popatrzyłem na wagi i chyba nie mam żadnego lżejszego komponentu - co najwyżej porównywalne.
Michał
Nie - to prosto z kartonucarloz wrote:
Michał, a powiedz mi czy twoja Orbea nie jest za duza? siodło na fotce jest ustawione pod Ciebie?
jak zwykle mam problemy z nawigacją ale wydawało mi się po analizie mapy że trasa wiedzie ulicą Hrabiego koło Łysej,ponoć została zmieniona na starcievigil wrote:z łysą to akurat maraton nie wiele miał wspólnego![]()
a ja bezskutecznie wypatrywałem OGrów na trasievigil wrote:na mecie szukałem OGR-ów ale bezskutecznie...