Witajcie,
ktoś z Was ma doświadczenia na ten temat?
Zdjęcie samej koronki 22T jest tylko półśrodkiem, pozostaje problem linii łańcucha. Można przełożyć 1 podkładkę na lewą stroną aby to trochę poprawić (o ile zmieści się ramię korby)
Natomiast widziałem rozwiązania, gdzie na pająku 3sp były wmontowane 2 koronki ale blat był na zewnętrznych dziurach ale od strony ramy. Tylko wtegy gdzie idzie mniejsza koronka? Na dziury od 22T? Pewnie wtedy trzeba specjalne blaty zanabyć. Ja chciałbym po prostu mieć 44/32 z lepszą linią łańcucha.
Żeby było trudniej to mam korbę XTR 970 .
Michał
ps. kwestię manetki pomijam, przerzutkę można ograniczyć śrubą i olać.
Przerobienie korby 3sp na 2sp
Moderators: Creeping Death, Edi, chmiel
- Giant Mike
- Mam zdecydowanie za duzo czasu...
- Posts: 898
- Joined: 20 Apr 2005 19:41
- Location: Warszał
- Contact:
Przerobienie korby 3sp na 2sp
Plannja Racing Team || GG#: 130876
- Giant Mike
- Mam zdecydowanie za duzo czasu...
- Posts: 898
- Joined: 20 Apr 2005 19:41
- Location: Warszał
- Contact:
tak tak - ale ja nie chcę ciąć, polerować, szlifować i obcinaćdzidek wrote:na light bike wejdź

Michał
Plannja Racing Team || GG#: 130876
Albo przekładasz podkładke spod miski suportowej na drugą strone, albo blat montujesz od wewnetrznej strony pająka, ale wtedy musisz znaleźć tarczę na 94mm. Przy dwóch tarczach z przodu najoptymalniej byłoby założyć 42/30 lub 29T. A jak dobrze poszukasz to takie zebatki znajdziesz na 94mm, więc załozysz je w miejsce 22T
MTB + /\/\/\/\/\ = 

Ja plan mam taki:
http://www.cyklomania.pl/index.php?p138 ... na-28-zeby
oraz
http://www.cyklomania.pl/index.php?p139 ... na-42-zeby
przełożenia w zestawieniu z kasetą 11-34 m970 będą następujące:
42/34 - 1,235
42/30 - 1,4
42/26 - 1,615
42/23 - 1,826
42/20 - 2,1
42/17 - 2,470
42/15 - 2,8
42/13 - 3,23
42/11 - 3,818
28/34 - 0,824
28/30 - 0,933
28/26 - 1,077
28/23 - 1,217
28/20 - 1,4
28/17 - 1,64
28/15 - 1,866
28/13 - 2,153
28/11 - 2,545
układają się dość równomiernie, ale niestety powtarza się aż 6, więc tak naprawdę 2x9= 11
waga do przodu o ok 60g, teraz korba z suportem wyjdzie jakieś 725g
Wyrzucę jedna podkładkę z prawej strony na lewą i powinna linia wyjśc na tyle ok, że większość płaskich wyścigów przejedzie się na jednej tarczy z przodu co w połączeniu z gripem sterującym tylną zmieniarką da super szybki i precyzyjny napęd.... taką mam nadzieję
http://www.cyklomania.pl/index.php?p138 ... na-28-zeby
oraz
http://www.cyklomania.pl/index.php?p139 ... na-42-zeby
przełożenia w zestawieniu z kasetą 11-34 m970 będą następujące:
42/34 - 1,235
42/30 - 1,4
42/26 - 1,615
42/23 - 1,826
42/20 - 2,1
42/17 - 2,470
42/15 - 2,8
42/13 - 3,23
42/11 - 3,818
28/34 - 0,824
28/30 - 0,933
28/26 - 1,077
28/23 - 1,217
28/20 - 1,4
28/17 - 1,64
28/15 - 1,866
28/13 - 2,153
28/11 - 2,545
układają się dość równomiernie, ale niestety powtarza się aż 6, więc tak naprawdę 2x9= 11

waga do przodu o ok 60g, teraz korba z suportem wyjdzie jakieś 725g
Wyrzucę jedna podkładkę z prawej strony na lewą i powinna linia wyjśc na tyle ok, że większość płaskich wyścigów przejedzie się na jednej tarczy z przodu co w połączeniu z gripem sterującym tylną zmieniarką da super szybki i precyzyjny napęd.... taką mam nadzieję

MTB + /\/\/\/\/\ = 

- Giant Mike
- Mam zdecydowanie za duzo czasu...
- Posts: 898
- Joined: 20 Apr 2005 19:41
- Location: Warszał
- Contact:
W sumie powtarzanie to nie wielki problem - ważne, że są równomienie. Przecież nie będziesz co przełożenie zrzucał na "środek" i mniejsza z tyłu a potem znowu blat i coś wększego bo tak wynika w kolejności z przelicznikacarloz wrote: [układają się dość równomiernie, ale niestety powtarza się aż 6, więc tak naprawdę 2x9= 11![]()

Michał
Plannja Racing Team || GG#: 130876
- Giant Mike
- Mam zdecydowanie za duzo czasu...
- Posts: 898
- Joined: 20 Apr 2005 19:41
- Location: Warszał
- Contact:
A masz pewność, że to na 100% pasuje do korby XTR'a? Tak z ciekawośc pytam bo te blaty w konfiguracji 44/32 są tańsze od KCNC.carloz wrote:Ja plan mam taki:
http://www.cyklomania.pl/index.php?p138 ... na-28-zeby
oraz
http://www.cyklomania.pl/index.php?p139 ... na-42-zeby
EDIT: Cyklomania.pl potwierdziła, że pasują.
Michał
Plannja Racing Team || GG#: 130876