bagażnik w Makro Cashu

Sprawy sprzetowe: naprawa, konserwacja, porady.

Moderators: Creeping Death, Edi, chmiel

Post Reply
User avatar
leoheart
Miły Gość
Posts: 3027
Joined: 09 Jan 2005 07:53
Location: Otwock
Contact:

bagażnik w Makro Cashu

Post by leoheart »

czy ktoś ma pomysł na zamocowanie bagażnika do takiego roweru?
chodzi mi o dolne śruby, w ramie są otwory ale
1.nie są gwintowane,czy w takim razie jest sens nacinać tam gwint?
2.jeden jest większy od drugiego :)
3.czy wystarczy śrubka na oko M2 przełożona na wylot (tylko taka sie mieści) i zakręcona nakrętką?jak pomyśle ze na takiej śrubce ma sie trzymać bagażnik z sakwami to mam mieszane uczucia,w moim Wheelerze jest co najmniej M5 (tez na oko nie mogę znaleźć suwmiarki :)
soldier of love
www.republika.pl/leoheart

Image
User avatar
karnaś
Mam zdecydowanie za duzo czasu...
Mam zdecydowanie za duzo czasu...
Posts: 1202
Joined: 02 Nov 2005 08:47
Location: mam wiedziec.

Post by karnaś »

A może jakiś gwint jest tylko zalany farbą (ja tak miałem)
User avatar
yorek
Wrak czlowieka
Posts: 3796
Joined: 25 Feb 2004 22:56
Location: skątowni
Contact:

Re: bagażnik w Makro Cashu

Post by yorek »

leoheart wrote:jest co najmniej M5 (tez na oko nie mogę znaleźć suwmiarki :)
na pewno M5
yorek - człowiek z wielkim...marzeniem
User avatar
chmiel
Moherator
Posts: 1289
Joined: 15 Mar 2004 15:28

Post by chmiel »

Tylko daj nakrętkę antyodkręcającą się albo podkładkę spreżynową !
...bo gdzie się ten kosmos kończy ?! Bo stół się, kurna, kończy tu !
User avatar
leoheart
Miły Gość
Posts: 3027
Joined: 09 Jan 2005 07:53
Location: Otwock
Contact:

Post by leoheart »

karnaś wrote:A może jakiś gwint jest tylko zalany farbą (ja tak miałem)
to jest prawdopodobne ale czyszcząc go niestety zniszczę zwoje :P
soldier of love
www.republika.pl/leoheart

Image
User avatar
karnaś
Mam zdecydowanie za duzo czasu...
Mam zdecydowanie za duzo czasu...
Posts: 1202
Joined: 02 Nov 2005 08:47
Location: mam wiedziec.

Post by karnaś »

to wkręć trochę większą lub odpowiednia śrubę. U mnie farba zeszłą a gwint był ok. Jeśli to rama stalowa to gwint nie da sie tak łatwo.

ps. przyjedź na meran to popatrzymy.
User avatar
Zbych
Postojebca
Postojebca
Posts: 143
Joined: 21 Jun 2006 08:38
Location: Otwock

Post by Zbych »

Sruby z lbem walcowym, imbusowym (otwor w lbie szesciokatny) krotkie, gwintowane na calej prawie dlugosci, nacechowane 8.8 powinny wytrzymac i do tego odpowiednie nakretki.
User avatar
leoheart
Miły Gość
Posts: 3027
Joined: 09 Jan 2005 07:53
Location: Otwock
Contact:

Post by leoheart »

Zbych wrote:Sruby z lbem walcowym, imbusowym (otwor w lbie szesciokatny) krotkie, gwintowane na calej prawie dlugosci, nacechowane 8.8 powinny wytrzymac i do tego odpowiednie nakretki.
wiem co to imbus :P
pracowałem przez parę lat w firmie Wurth-mistrzu techniki montażu jako o sobie twierdzi firma :)
uff założyłem bagażnik!mówię uff bo nie jest to łatwe w takim rowerze,oczywiście otwory nie są jednakowe,dotarcie jakimkolwiek kluczem jest mocno utrudnione a zdjęcie koła jest okupione gwałtowną szarpaniną i nie wyobrażam sobie tej operacji w środku lasu tym bardziej ze trzeba wozić ze sobą płaską 17 :)
zobaczymy jak sie będzie sprawował,dzięki za porady :)
soldier of love
www.republika.pl/leoheart

Image
Post Reply