pałer (?) miter 2

Wyjazdy planowane na najblizsze dni, zarowno te dalekie jak i bliskie.

Moderators: Creeping Death, Edi, chmiel, BartekJ

User avatar
Edi
Moherator
Posts: 1127
Joined: 04 Nov 2004 11:46
Location: Falenitza ;)
Contact:

Post by Edi »

behem0th wrote:idealnym terenem na kolejnego palera jest gora lotnika.
Eee weełaśnie miałem to napisać ;)
behem0th wrote:i to nie paler miter 2 a 3. ;)
Zgadza się. Pierwszy był na Borowej, drugi nad Mienią.
Zróbmy teraz trzeci w Pogorzeli (10 V) i czwarty na Górze Lotnika (dajmy na to 17 V).
cookie monster
Domar
Bardzo zaaawansowany uzytkownik
Posts: 1934
Joined: 13 Nov 2004 20:25
Location: Otwock

Post by Domar »

dobra, niech tak będzie. 10 i 17 maja. ustalenia w toku :)
I co tu napisać? Nie wiem :/
User avatar
dzidek
Mam zdecydowanie za duzo czasu...
Mam zdecydowanie za duzo czasu...
Posts: 1469
Joined: 11 Feb 2006 20:19
Location: Otwock- Świder

Post by dzidek »

ale nie w terenie... asfalt lepszy :)
gg: 6607845
User avatar
różowy łokieć
Buszujacy w forum
Buszujacy w forum
Posts: 618
Joined: 22 May 2005 12:40
Location: Radiówek
Contact:

Post by różowy łokieć »

najlepsze byłyby górki w okolicach Lasku
personal best: 304 km
Domar
Bardzo zaaawansowany uzytkownik
Posts: 1934
Joined: 13 Nov 2004 20:25
Location: Otwock

Post by Domar »

Tak żeby nie było żadnych niedomówień:
1) Spotykamy się o 13 na asfaltowym odcinku drogi w Pogorzeli Warszawskiej (droga do Świerku), możemy umówić się o 12:30 w parku.
2) Wyznaczamy rozbiegówkę (niech będzie 200 metrów, ewentualne zmiany na miejscu) i odcinek pomiarowy - 100 metrów.
3) Ustawiamy na początku o końcu odcinka pomiarowego po jednej osobie ze stoperem, czas oficjalny będzie średnią z obu pomiarów.
4) Po pierwszej rundce jedziemy tą samą trasę pomiarową w drugą stronę, żeby było jak najsprawiedliwiej (nie ma, że wiatr albo coś)
5) Na koniec dodajemy czas obu przejazdów i wychodzi czas sumaryczny.

Teraz najlepsze :) Przewidziane są nagrody książkowe (sztuk dwie), ALE przyznamy je po obu częściach pałer mitera (tj. szosowym i terenowym). Klasyfikacją generalną będą po prostu zsumowane miejsca z obu pałerów. Kto będzie miał najmniejszą sumę, ten wygra (na przykład 1 i 3 miejsce = 4, a 2 i 5 =7). Nagrody dostaną dwie najlepsze osoby.
WAŻNE: OBA PAŁERY TRZEBA BĘDZIE PRZEJECHAĆ NA TYM SAMYM ROWERZE i tym samym ogumieniu, więc jeśli ktoś chce wpaść na szosówce to ja nie bronię, ale życzę szczęścia na terenowym. Oczywiście nikt nie będzie zapisywał dokładnej konfiguracji roweru, ale liczę na uczciwość :)

Jeśli chodzi o drugą część to myślę, że Góra Lotników się nada, ale jak ktoś ma lepsze propozycje to czekam na nie do 10 maja, w Pogorzeli zdecydujemy. Rozegramy ją 17 maja.

KONIEC :)
I co tu napisać? Nie wiem :/
User avatar
karnaś
Mam zdecydowanie za duzo czasu...
Mam zdecydowanie za duzo czasu...
Posts: 1202
Joined: 02 Nov 2005 08:47
Location: mam wiedziec.

Post by karnaś »

Domar wrote: i tym samym ogumieniu,
Łe, a już miałem kupić jakieś cieniutkie sliki :evil:
pokrzewka
Bardzo zaaawansowany uzytkownik
Posts: 1557
Joined: 13 Sep 2005 18:57
Location: miasto sosen
Contact:

Post by pokrzewka »

a nagroda będzie bardzo przydatna - pomoże zwyciężyć za miesiąc w Puszczy Osieckiej więc warto powalczyć :wink:
może i wolno jeżdżę ale za to dokładnie
User avatar
Creeping Death
NApierdalator
NApierdalator
Posts: 1286
Joined: 04 Jul 2005 20:14
Location: ja to znam?!

Post by Creeping Death »

Więc rozumiem że 17'tego jest ten szosowy i później jakoś terenowy?
Czy źle rozumiem?
POWERADE- Jebne czy wstane??

Honda Shadow VT500C - moja śliczna!
User avatar
karnaś
Mam zdecydowanie za duzo czasu...
Mam zdecydowanie za duzo czasu...
Posts: 1202
Joined: 02 Nov 2005 08:47
Location: mam wiedziec.

Post by karnaś »

10 jest szosowy a terenowy 17
User avatar
Creeping Death
NApierdalator
NApierdalator
Posts: 1286
Joined: 04 Jul 2005 20:14
Location: ja to znam?!

Post by Creeping Death »

:( Szkoda... to mnie nie bedzie.. yyy ... chyba.. wyjeżdżam ;p
POWERADE- Jebne czy wstane??

Honda Shadow VT500C - moja śliczna!
User avatar
carloz
Mam zdecydowanie za duzo czasu...
Mam zdecydowanie za duzo czasu...
Posts: 1479
Joined: 04 Nov 2006 14:19
Location: oma

Post by carloz »

Chciałbym wrzucić jeszcze raz swoje 3 grosze....

przy tak krótkim odcinku róznice będą niezauwazalne, tym bardziej przy tym sposobie pomiaru... o to przykładowe czasy kilku zawodników:

1 - srednia predkosc 40km/h - czas rzeczywisty - 9s
2 - srednia predkosc 37km/h - czas rzeczywisty - 9,7s
3 - srednia predkosc 42km/h - czas rzeczywisty - 8,6s

róznice sa na tyle małe, ze przy tej metodzie pomiaru (która gwarantuje błąd w granicach +- 0,5s - albo i lepiej...) wyniki będą się miały nijak z rzeczywistością

wg mnie musi się to odbyc na jakiejś pętli (prostej z nawrotką) aby pomiaru dokonała jedna osoba, oraz dystans musi być trochę większy, wtedy błą pomiaru będzie miał mniejszy wpływ na ostateczny wynik - moja propozycja to borowa - start na dole, nawrotka na gorze i w dół

to tylko takie moje przemyslenia... :wink:


i jeszcze jedno - jak ma wygladac próba terenowa - podjazd? płasko? piach? dystans? bo nie wiem jakie opony dobrać
MTB + /\/\/\/\/\ = :D
User avatar
Arkadyj
Mam zdecydowanie za duzo czasu...
Mam zdecydowanie za duzo czasu...
Posts: 1279
Joined: 21 Feb 2004 14:11
Location: cloud number nine

Post by Arkadyj »

Carloz to ma byc zabawa, zreszta i tak wszystko rozegra sie na probie terenowej, bo czym jest strata 0.5s w porownaniu z okolo 60 sekundowym podjazdem pod Gore Lotnika.

Zaloz cos dobrego na lekki piasek :-)

Pytanie do Domara - czy mozna wystartowac ale poza konkurencja na dowolnym rowerze podczas proby terenowej i szosowej??
User avatar
karnaś
Mam zdecydowanie za duzo czasu...
Mam zdecydowanie za duzo czasu...
Posts: 1202
Joined: 02 Nov 2005 08:47
Location: mam wiedziec.

Post by karnaś »

Chyba runda w okolicy Góry Lotnika.
Domar
Bardzo zaaawansowany uzytkownik
Posts: 1934
Joined: 13 Nov 2004 20:25
Location: Otwock

Post by Domar »

Borowa już była, więc chyba odpada. można pomyśleć nad zwiększeniem dystansu albo szybko wymyśleć jakąś inną lokalizację. pałer miter terenowy będzie miał pewnie ze 2-3 kilometry, podjazdy, zjazdy i proste. taki mix :)
I co tu napisać? Nie wiem :/
User avatar
Creeping Death
NApierdalator
NApierdalator
Posts: 1286
Joined: 04 Jul 2005 20:14
Location: ja to znam?!

Post by Creeping Death »

A ja sie zastnawiam... bo pewnie w terenowym sobie wystartuje.. just for fun.. Na ile dotankować pojechać i jaką strategie obrać na kwalifikację... gumy założe chyba z twardej mieszanki - to tak powiem w sekrecie :twisted:
POWERADE- Jebne czy wstane??

Honda Shadow VT500C - moja śliczna!
User avatar
dzidek
Mam zdecydowanie za duzo czasu...
Mam zdecydowanie za duzo czasu...
Posts: 1469
Joined: 11 Feb 2006 20:19
Location: Otwock- Świder

Post by dzidek »

Arkadyj wrote: Pytanie do Domara - czy mozna wystartowac ale poza konkurencja na dowolnym rowerze podczas proby terenowej i szosowej??
też się dołączam do pytania :)
gg: 6607845
Domar
Bardzo zaaawansowany uzytkownik
Posts: 1934
Joined: 13 Nov 2004 20:25
Location: Otwock

Post by Domar »

Arek, nie sumujemy czasów, a miejsca, więc różnica nawet 0,5 sekundy będzie mogła mieć bardzo duże znaczenie. Dlatego pomysł Carloza, żeby wydłużyć odcinek pomiarowy nie jest zły, wyjdzie pewnie w praniu. Jak chcecie możecie jeździć na czym się Wam podoba jeśli będziecie poza klasyfikacją, ALE sami zauważyliście, że to tylko fajna zabawa, więc może jednak wystartujecie na tym samym?

PS. Czarek, proponowałbym ogumienie z białym paskiem i zatankować 2 bro, tfu na 2 tankowania pojechać :P
I co tu napisać? Nie wiem :/
User avatar
Creeping Death
NApierdalator
NApierdalator
Posts: 1286
Joined: 04 Jul 2005 20:14
Location: ja to znam?!

Post by Creeping Death »

Domar wrote: PS. Czarek, proponowałbym ogumienie z białym paskiem i zatankować 2 bro, tfu na 2 tankowania pojechać :P
O biały pasek będzie ciężko więc zostanę na zwykłej mieszance..
A co do tego tankowania.. Jedno przed drugie po ? ;)
POWERADE- Jebne czy wstane??

Honda Shadow VT500C - moja śliczna!
User avatar
yorek
Wrak czlowieka
Posts: 3796
Joined: 25 Feb 2004 22:56
Location: skątowni
Contact:

Post by yorek »

myślę, że bez tankowania w trakcie nie masz szans :lol:
yorek - człowiek z wielkim...marzeniem
Domar
Bardzo zaaawansowany uzytkownik
Posts: 1934
Joined: 13 Nov 2004 20:25
Location: Otwock

Post by Domar »

można zorganizować pit-stop do drodze ;) offtop się robi
I co tu napisać? Nie wiem :/
Post Reply