Witam
Przymiarzam sie do wymiany obręczy w moim sprzęcie gdyż poprzednie ucierpiały na wyjeździe na TC i bieszczady.
Zapytanie do wszystkich oriętujących się w sprzęcie.
Jakie obręcze warto kupić??
Przede wszystkim cenię sobie wagę
Mają być pod V-brake...
I mają nie kosztować 600zł za sztuke
co warto kupić?
Co sądzicie o Mavic XM317?
Mavic 117?? może jakiś alex rims?? czy sun?
Z góry dzięki za dyskusję
Last edited by Creeping Death on 11 Jan 2008 20:38, edited 1 time in total.
mam z przodu 317 ale disc, czyli teoretycznie ciut bardziej odchudzona, przejechala już ponad 10000km, moja waga to 80kg+, zero centry, jak zapleciona byla raz, tak jest nie ruszana do tej pory, czego nie moge powiedziec o 717 z tylu.... szczerze polecam
Alex Rims DH22 waga około 520g - po TC miała się dobrze, chyba nawet centrować nie musiałem. Fakt - zjeżdżałem mało brawurowo
Po 4 latach użytkowania zdjąłem ze względu na znaczne zużycie bocznych ścianek.
Cena - ok 75zł.
DH22 po TC - pogięta tak że trzeba było obręcz kombinerkami prostować. Wytarta tak że jej grubość to już cieniutki plasterek i boję się jeździć
Tylko że ja zjeżdżałem pewnie bardziej brawurowo
ahhhh to był wyścig
poza tym ciężka jest jak szmata
aaa własnie
Potrzebuje jeszcze kupić kółka do wózka przerzutki Deore LX - tylko nie pamiętam z którego to roku model.. penie 2005 albo 2006...
nie wiecie gdzie dostanę?
Lub nowego LX'a czy coś podobnego w nie wygórowanej cenie...
a juz nie idzie zliwkwidowac sciagajac kapsel? jak nie to mozna zaczac od wymiany samych wiankow, kulek, lozysk czy co tam jest, ale wczesniej obejrzyj miski, jak sa wzery to trzeba sobie fundnac caly komplet.
Sam poszperałem po necie i znalazłem opinie na temat:
Down Swing (obejma jest nad prowadnicą)
Wady: większa masa, większa siła potrzebna do zmiany przełożenia
Zalety: posłuży na długie lata
Top Swing (obejma jest niżej niż prowadnica)
Wady: szybciej łapie luzy
Zalety: lżejsza, przy zmianie biegów nie musisz działać taką dużą siłą