Witam,
I mam pytanko - gdzie serwisujecie w Otwocku rowery i czy macie może jakiś ranking miejsc które możecie polecić. Chodzi mi o przysłowiowego "pana Kazia" do którego mogę oddać rower (jaki on by nie był) a on zrobi tak, aby ze sprzątem było OK.
Może też na stronce znalazły by się adresy i telefony sklepów i serwisów na terenie Otwocka i najbliższych okolic...
Była by to spora pomoc dla początkujących bikerów...
Pozdrawiam,
Nowy...
pytanko
Moderators: Creeping Death, Edi, chmiel
ano zestawienie jest planowane conajmniej od pol roku, jednak jakos nie ma kiedy sie za to wziasc. ;)
na razie moge wkleic to co kiedys bicycleta gdzies na boku spisal ;)
1) Naprawa, montaż, sprzedaż rowerów i części rowerowych; ul. Kościelna 19 Otwock, tel. 779-32-45; od rana do wieczora;
2) Sprzedaż rowerów, części, akcesoriów rowerowych; ul. Bazarowa 5 Otwock; pon.–piąt. od 10:00 do 18:00, sob. od 10:00 do 14:00;
3) Sprzedaż rowerów i akcesoriów rowerowych; ul. Warszawska 35 Otwock; pon.–piąt. od 10:00 do 17:00, sob. od 8:00 do 13:00;
4) EHA-POL, sprzedaż rowerów, części, serwis; ul. Poniatowskiego 19 Otwock, tel. 788-17-22.
chyba najlepsze z tego wszystkiego to u Arka na Poniatowskiego.
jednak generalnie, to wszedzie moga ci spierd* , lepiej samemu sie nauczyc... :)
na razie moge wkleic to co kiedys bicycleta gdzies na boku spisal ;)
1) Naprawa, montaż, sprzedaż rowerów i części rowerowych; ul. Kościelna 19 Otwock, tel. 779-32-45; od rana do wieczora;
2) Sprzedaż rowerów, części, akcesoriów rowerowych; ul. Bazarowa 5 Otwock; pon.–piąt. od 10:00 do 18:00, sob. od 10:00 do 14:00;
3) Sprzedaż rowerów i akcesoriów rowerowych; ul. Warszawska 35 Otwock; pon.–piąt. od 10:00 do 17:00, sob. od 8:00 do 13:00;
4) EHA-POL, sprzedaż rowerów, części, serwis; ul. Poniatowskiego 19 Otwock, tel. 788-17-22.
chyba najlepsze z tego wszystkiego to u Arka na Poniatowskiego.
jednak generalnie, to wszedzie moga ci spierd* , lepiej samemu sie nauczyc... :)
Niezly sen...: http://www.a-trip.com/tracks/view/63930
Tutaj to mr. Litwininienko urzęduje. Przemądrzały pacjent z przeszłością kolarską. Nie wiem jak inne rzeczy, ale kół to on nie potrafi centrować. Z innymi przyjemności nie miałem.behem0th wrote:ano zestawienie jest planowane conajmniej od pol roku, jednak jakos nie ma kiedy sie za to wziasc.
na razie moge wkleic to co kiedys bicycleta gdzies na boku spisal
1) Naprawa, montaż, sprzedaż rowerów i części rowerowych; ul. Kościelna 19 Otwock, tel. 779-32-45; od rana do wieczora;
ale jak podliczysz czas potrzebny na transport roweru tam i nazad, gadanie, uzeranie sie, domaganie poprawienia fuszerki ;) to i tak wychodzi ze szybciej jest samemu.Dar3k wrote:THX
Rozumiem że Arek to ten adres i telefon na Poniatowskiego... A co do nauki samemu - to czasu brakuje... Praca, żona, dziecko ;-)
ahm. z 6 lat temu taki mlody koles na bazarowej zle mi spial lancuch, ale moze do dzis sie nauczyl... ;)
Niezly sen...: http://www.a-trip.com/tracks/view/63930
pytanko - cd.
OK
Przekonaliście mnie będę walczył z naprawami i zmianami sam ale w takim razie potrzebuję wspracia.
Pytanie moje brzmi - jeżdżę na sprzęcie z tradycyjnym sposobem mocowania kierownicy - wspornik wpuszczany w kierownice stery 1" oraz sztywny widelec. Zamierzam zmienić przedni widelec na amortyzowany (RST omega T4 lub capa T4) i tu pojawia się sprawa co zrobić:
1) zamontować nowy widelec do starego systemu (wspornik wpuszczany itd...) - czy się da? a jak tak to jak?
2) zamontować nowy widelec i przerzucić się na system a-head (opcja zdaje się droższa
ale jak trza to trza) i co mi byłoby potrzebne do tego
3) zostawić jak jest i iść na piwo za zaoszczędzone w ten sposób pieniądze
4) zrobić jeszcze coś innego - poradźcie co
5) pójść do fachowca i zdać się na niego ze wszystkimi minusami tego typu działania...
Czekam na propozycję
Pozdrawiam
Nowy - ale dziewictwo na forum już straciłem...
Przekonaliście mnie będę walczył z naprawami i zmianami sam ale w takim razie potrzebuję wspracia.
Pytanie moje brzmi - jeżdżę na sprzęcie z tradycyjnym sposobem mocowania kierownicy - wspornik wpuszczany w kierownice stery 1" oraz sztywny widelec. Zamierzam zmienić przedni widelec na amortyzowany (RST omega T4 lub capa T4) i tu pojawia się sprawa co zrobić:
1) zamontować nowy widelec do starego systemu (wspornik wpuszczany itd...) - czy się da? a jak tak to jak?
2) zamontować nowy widelec i przerzucić się na system a-head (opcja zdaje się droższa

3) zostawić jak jest i iść na piwo za zaoszczędzone w ten sposób pieniądze

4) zrobić jeszcze coś innego - poradźcie co
5) pójść do fachowca i zdać się na niego ze wszystkimi minusami tego typu działania...
Czekam na propozycję
Pozdrawiam
Nowy - ale dziewictwo na forum już straciłem...
zalezy z jaka rura jest to RST, jezeli z gwintem to w zasadzie nie oplaca sie bawic w 1" aheda, bo dochodzi wymiana sterow, kupno mostka- zbedna zabawa.
najlatwiej wykorzystac wspornik ktory juz posiadasz.
zdejmujesz stary widelec, przekladasz pierscien od sterow z widelca starego do amora, zakladasz, skrecasz, wystaje ci zbyt dluga rura ktora przycinasz, po przycieciu wciskasz faje i jazda. ;)
mozna jeszcze zastosowac przejscie do mostka ahedowego 1 1/8" ja tak mam, ale nie ma to kompletnie sensu poza kosmetyka. :)
jezeli bez gwinu, nie masz wyjscia, musisz wymienic stery + mostek. albo ja nagwintowac. ;)
generalnie, jak popatrzysz to dasz sobie rade bez problemu, godzinka roboty max. ;)
tylko pamietaj ze amor musi miec rure 1" a nie 1 1/8"
najlatwiej wykorzystac wspornik ktory juz posiadasz.
zdejmujesz stary widelec, przekladasz pierscien od sterow z widelca starego do amora, zakladasz, skrecasz, wystaje ci zbyt dluga rura ktora przycinasz, po przycieciu wciskasz faje i jazda. ;)
mozna jeszcze zastosowac przejscie do mostka ahedowego 1 1/8" ja tak mam, ale nie ma to kompletnie sensu poza kosmetyka. :)
jezeli bez gwinu, nie masz wyjscia, musisz wymienic stery + mostek. albo ja nagwintowac. ;)
generalnie, jak popatrzysz to dasz sobie rade bez problemu, godzinka roboty max. ;)
tylko pamietaj ze amor musi miec rure 1" a nie 1 1/8"
Niezly sen...: http://www.a-trip.com/tracks/view/63930
Co do 1" to jasna sprawa pewne jak w banku... Ale zastanowiło mnie gwintowanie widelca? to się tak da? Jakoś nie czuje tematu chociaż sprzęt do gwintowania bym znalazł... I tez się skłaniam do pozostawienia starych bebechów (wspornik stery itd. - mają dopiero 5 miesięcy i jakieś 550 km przebiegu...)
Dzięki za wsparcie
Dzięki za wsparcie
teoretycznie wszystko sie da. nie wiem jaki tam gwint jest, ale raczej nic nietypowego, narzynki bez problemu znajdziesz.
jednak lepiej jak bys dostal nagwintowa, po co sie meczyc i problemow sobie dokladac. zapewne wiekszosc 1" taka wlasnie jest.
jednak lepiej jak bys dostal nagwintowa, po co sie meczyc i problemow sobie dokladac. zapewne wiekszosc 1" taka wlasnie jest.
Niezly sen...: http://www.a-trip.com/tracks/view/63930