Page 2 of 2

Posted: 01 Mar 2008 22:09
by JASIEK
Domar wrote:na pekapie sporo rzeczy ładnie wygląda, a jest do...
OT: Leo, przepraszam, że Cię dzisiaj w busie nie zauważyłem, ale zorientowałem się jak wysiadałeś dopiero :oops:
a propos
Czy Ty Leo masz zwyczaj podróżowania Minibusem w ciemnych okularach bawiąc się jakąś elektroniką podobną do GPSa ? Obserwowałem takiego typa i miałem podobny problem do Domara ale za cholere nie wiedziałem czy Leo bez kasku na głowie i w okularach tak właśnie by wyglądał...

Posted: 01 Mar 2008 22:11
by karnaś
Ciemne okulary i jakiś gadżet w rękach to musiał być Leo :)

Posted: 01 Mar 2008 23:15
by leoheart
takie skrzyżowanie Neo (chociaż bardziej jestem podobny do Smitha) ze szpiegiem z Krainy Deszczowców,próbującym za pomocą Garmina Vista Hcx odnaleźć się w Matriksie?
to byłem ja :P
ps.nie chciałem Ci Domar przerywać kontemplacji,a Jaśka nie zauważyłem,widzę głównie...ciemność

Posted: 02 Mar 2008 01:29
by Domar
leoheart wrote: ps.nie chciałem Ci Domar przerywać kontemplacji
na drugi raz czyń to bezlitośnie :)

Posted: 04 Jun 2008 08:28
by Pantofel_bez_loga
Przejechałem sie dzisiaj FLIRTem z rana.
Nareszcie normalny pociąg na polskich torach!
Dobrze rozplanowany, z dobrymi wózkami, ergonomicznie zaprojektowane i rozmieszczone siedzenia, wygodny, z dobrym przyspieszeniem, porządnie wykończony, z klimą działającą bez zarzutu, systemem informacji wizualnej i nierzucającym się w oko monitoringiem.
Sama przyjemność z jazdy.

Posted: 04 Jun 2008 09:12
by yorek
mogłes jakiegoś linka dać żeby googlać nie trzeba było ;)
Za ładne to to nie jest, ED-74 wygląda ciekawiej.
Googlając znalazłem takie informacje - w Polsce pociągi zasialne są napięciem 3kV a na Węgrzech 25kV - czy to prawda??

Posted: 04 Jun 2008 09:43
by Domar
ED 74 może wygląda, ale jeździ się tym masakrycznie. cholernie to niewygodne. FLIRTem nie miałem przyjemności, ale to już kolejna osoba, która go chwali :)

Posted: 04 Jun 2008 09:50
by yorek
a słyszałem że ED74 wraca do fabryki na przeróbki, mają zwiększyć odstęp między siedzeniami o 10cm

Posted: 05 Jun 2008 11:51
by Pantofel_bez_loga

Posted: 05 Jun 2008 13:15
by chmiel bez log
Ten FLIRT ma takie sprzegi jak EN ?
Można pod to podczepić zwykłego kibla ?!

Posted: 06 Jun 2008 21:08
by Grygus
chmiel bez log wrote:Ten FLIRT ma takie sprzegi jak EN ?
Można pod to podczepić zwykłego kibla ?!
Zdaje się, że wszystkie nowe składy mają sprzęgi na wysokości "europejskiej", która różni się od standardu polskiego o 9cm w górę.

No i w sumie dobrze bo jak by wyglądało to nowe cudo sprzęgnięte z kiblem ;) . Z drugiej strony, jest niezły problem jak takie coś się popsuje i stanie na torach - nie ma jak tego odholować. Taki problem był z popsutym 14WE w tunelu średnicowym.