trening przed harpaganem-wrażenia
Moderators: Creeping Death, Edi, chmiel, BartekJ
ot i tajemnica sukcesu,Wasza realna srednia to ok18 km/h moja z Popeyem ok 10km/h mimo że na liczniku średnia jazdy ok 18km/h co jeszcze raz potwierdza fakt że dobre planowanie i czujność są niezbędne a najprostsza droga do celu nie zawsze jest najlepsza o czym mieliśmy sie okazję boleśnie przekonać naPK15
To by się zgadzało. To co straciliśmy przedzierając się przez tą błotnistą drogę w kierunku pk15 nadrobiliśmy później wyskakując na tranzytówkę - sami wiecie, że w kierunku pk9 wyruszyliście wcześniej, ale to my byliśmy tam pierwsi. Jakbyście byli tam wcześniej o jakieś 2 minuty, to spotkalibyście nas dokładnie na punkcie i nie musielibyście go tak długo szukać (bo z tego co pamiętam z 9 mieliście trochę problemów).leoheart wrote:ot i tajemnica sukcesu,Wasza realna srednia to ok18 km/h moja z Popeyem ok 10km/h mimo że na liczniku średnia jazdy ok 18km/h co jeszcze raz potwierdza fakt że dobre planowanie i czujność są niezbędne a najprostsza droga do celu nie zawsze jest najlepsza o czym mieliśmy sie okazję boleśnie przekonać naPK15
Co do planowania: My obraliśmy sobie w miarę optymalną (według nas) trasę i później cały czas się tego trzymaliśmy. Zwizualizowaną trasę przesłałem behemowi, tak więc jakby ktoś chciał looknąć, to może będzie mógł wysłać.
wystawie ja na dniach, ale musze pozbierac w calosc... na razie mam tylko zdjecia jacka, a chcialbym miec i reszte, zeby bylo co pokazac :)
http://yorek.neostrada.pl/IMG_0003.jpg
http://yorek.neostrada.pl/IMG_0004.jpg
http://yorek.neostrada.pl/IMG_0005.jpg
http://yorek.neostrada.pl/IMG_0006.jpg
http://yorek.neostrada.pl/IMG_0007.jpg
http://yorek.neostrada.pl/IMG_0008.jpg
http://yorek.neostrada.pl/IMG_0009.jpg
http://yorek.neostrada.pl/IMG_0010.jpg
http://yorek.neostrada.pl/IMG_0011.jpg
http://yorek.neostrada.pl/IMG_0012.jpg
http://yorek.neostrada.pl/IMG_0013.jpg
http://yorek.neostrada.pl/IMG_0014.jpg
http://yorek.neostrada.pl/IMG_0003.jpg
http://yorek.neostrada.pl/IMG_0004.jpg
http://yorek.neostrada.pl/IMG_0005.jpg
http://yorek.neostrada.pl/IMG_0006.jpg
http://yorek.neostrada.pl/IMG_0007.jpg
http://yorek.neostrada.pl/IMG_0008.jpg
http://yorek.neostrada.pl/IMG_0009.jpg
http://yorek.neostrada.pl/IMG_0010.jpg
http://yorek.neostrada.pl/IMG_0011.jpg
http://yorek.neostrada.pl/IMG_0012.jpg
http://yorek.neostrada.pl/IMG_0013.jpg
http://yorek.neostrada.pl/IMG_0014.jpg
Niezly sen...: http://www.a-trip.com/tracks/view/63930
Było bardzo fajnie i co zaskakujące poznałem miejsce, które było dla mnie obce (siarkowa polana). Jedna sprawa mnie intryguje - punkt 5 .
Za cholerę nie mogliśmy go z Tomkiem znaleźć, straciliśmy na łatwy jak nam się wydawało punkt ponad 1,5h bez powodzenia. Strasznie jestem ciekawy gdzie jest ten punkt i jak on wygląda. Jak ktoś ma jakąś fotkę pkt. 5 to poproszę jeśli nie to w weekend go znajdę(albo i nie). Śmieszne jest to, że po punkcie 'komin cegielni' uciekliśmy Bartkowi z Anina dość gwałtownie chcąc migiem zaliczyć punkt 5. Z rozpędu początkowo wskoczyliśmy nie w tą dróżkę co trzeba. Przez ten krótki czas jaki stracilśmy na pomyłkę Bartek znalazł punkt 5 , a my mimo korekty położenia stacilismy bezowocnie masę czasu.
Pierwszy raz brałem udział w zawodach na orientację. Analizując nasze (moje i Tomka) zachowanie to właściwie tylko dwa wnioski mi się nasunęły: krócej biesiadowac przy punktach, mapę mieć na wierzchu(schowana mapa prowokuje dłuższy postój)
KILKA FOTEK
Za cholerę nie mogliśmy go z Tomkiem znaleźć, straciliśmy na łatwy jak nam się wydawało punkt ponad 1,5h bez powodzenia. Strasznie jestem ciekawy gdzie jest ten punkt i jak on wygląda. Jak ktoś ma jakąś fotkę pkt. 5 to poproszę jeśli nie to w weekend go znajdę(albo i nie). Śmieszne jest to, że po punkcie 'komin cegielni' uciekliśmy Bartkowi z Anina dość gwałtownie chcąc migiem zaliczyć punkt 5. Z rozpędu początkowo wskoczyliśmy nie w tą dróżkę co trzeba. Przez ten krótki czas jaki stracilśmy na pomyłkę Bartek znalazł punkt 5 , a my mimo korekty położenia stacilismy bezowocnie masę czasu.
Pierwszy raz brałem udział w zawodach na orientację. Analizując nasze (moje i Tomka) zachowanie to właściwie tylko dwa wnioski mi się nasunęły: krócej biesiadowac przy punktach, mapę mieć na wierzchu(schowana mapa prowokuje dłuższy postój)
KILKA FOTEK
Jak znalezc 5 punkt
Instrukcja jak znaleźć pk5MR wrote:Jedna sprawa mnie intryguje - punkt 5 .
Za cholerę nie mogliśmy go z Tomkiem znaleźć, straciliśmy na łatwy jak nam się wydawało punkt ponad 1,5h bez powodzenia. Strasznie jestem ciekawy gdzie jest ten punkt i jak on wygląda. Jak ktoś ma jakąś fotkę pkt. 5 to poproszę jeśli nie to w weekend go znajdę(albo i nie). Śmieszne jest to, że po punkcie 'komin cegielni' uciekliśmy Bartkowi z Anina dość gwałtownie chcąc migiem zaliczyć punkt 5. Z rozpędu początkowo wskoczyliśmy nie w tą dróżkę co trzeba. Przez ten krótki czas jaki stracilśmy na pomyłkę Bartek znalazł punkt 5 , a my mimo korekty położenia stacilismy bezowocnie masę czasu.]
1) Od komina jechać asfaltem na zachód w kierunku pk5
2) W Dąbrówce asfalt skręci w prawo. Zatrzymać się i pomyśleć "co jest k-wa, z mapy wygląda że prosto też jakaś droga powinna iść a nie idzie"
3) Z pewną taką nieśmiałością wybrać czarną (żwirową?) drogę która idzie najbardziej prosto z dostępnych dróg.
4) Jechać tą drogą i przy każdej możliwości skręcenia w lewo zastanawiać się czy to już tu czy jeszcze nie
5) Skręcić w dobrym miejscu Mapa mówi że dobre miejsce to takie gdzie droga na wprost rozdzieli się na 3. Mapa tego nie mówi ale ja mówię - tam gdzie idzie zielony szlak.
6) Jechać cały czas prosto i czekać na skrzyżowanie z pomalowanym słupkiem.
Oj tak, 5min na 15 punktach i 1h15min w plecy. 10min na każdym punkcie i lepiej nie liczyć ile w plecyMR wrote:Pierwszy raz brałem udział w zawodach na orientację. Analizując nasze (moje i Tomka) zachowanie to właściwie tylko dwa wnioski mi się nasunęły: krócej biesiadowac przy punktach, mapę mieć na wierzchu(schowana mapa prowokuje dłuższy postój)
A rowery jak cielęta leżą nad brzegami rzek
I to właśnie po początkowej pomyłce szybko ustaliliśmy i znaleźliśmy się własnie tam gdzie napisałeś. Przeszedłem zielony szlak od "strumyka" po wylot na otwartą przestrzeń i kurcze nie zauważyłem słupka :). Do przeszukania zatem było z 200m jak nie mniej - zatem musieliśmy z Tomkiem ulec jakiemuś otępieniu ;)Skręcić w dobrym miejscu Mapa mówi że dobre miejsce to takie gdzie droga na wprost rozdzieli się na 3. Mapa tego nie mówi ale ja mówię - tam gdzie idzie zielony szlak
prosba do MR:
-sorry ale ja wciąz nie wiem jak Ci przesłąć te parę fotek, które zrobiłem Waszemu teamowi
nic dziwnego że w zawodach zająłem odległe miejsce,no powiedzmy w połowie stawki
więc jeśli je chcesz, to albo zwróć sie do Behema,mam nadzieje że je dostał albo daj mi znać na mojego maila
pozdrawiam
-sorry ale ja wciąz nie wiem jak Ci przesłąć te parę fotek, które zrobiłem Waszemu teamowi
nic dziwnego że w zawodach zająłem odległe miejsce,no powiedzmy w połowie stawki
więc jeśli je chcesz, to albo zwróć sie do Behema,mam nadzieje że je dostał albo daj mi znać na mojego maila
pozdrawiam
jezeli byly wsrod fotek ktore sciganelm od Ciebie Leo, to sa do nich linki kilka postow wyzej. :)))
a cala reszta, coprawda w niezbyt imponujacych rozmiarach jest juz w relacji, dostepnej ze strony glownej.
a cala reszta, coprawda w niezbyt imponujacych rozmiarach jest juz w relacji, dostepnej ze strony glownej.
Niezly sen...: http://www.a-trip.com/tracks/view/63930
jeszcze jedno. zwyciezcy nadal nie dostali nagrody.
ja nadal nie mam beczki piwa. beczka 5L Tyskiego kosztuje okolo 32-35 zl. tylko cos jej nie moge spotkac na drodze. jak by ktos widzial, to kupic 2: jedna dla chlopakow, druga do wypicia na ognisku podsumowujacym. zostal maly nadmiar $$$. ;)
ja nadal nie mam beczki piwa. beczka 5L Tyskiego kosztuje okolo 32-35 zl. tylko cos jej nie moge spotkac na drodze. jak by ktos widzial, to kupic 2: jedna dla chlopakow, druga do wypicia na ognisku podsumowujacym. zostal maly nadmiar $$$. ;)
Niezly sen...: http://www.a-trip.com/tracks/view/63930
EDI, ZAPRASZAM W KONCU PO BECZKE, TERMIN ODBIORU DO USTALENIA NA PRV.
Niezly sen...: http://www.a-trip.com/tracks/view/63930