Witam,
Mam pewien problem z prowadzeniem pancerza i linki do przedniej przerzutki w starej kolarzówce. Podobno w tamtych modelach w przedniej przerzutki był jakiś ogranicznik pancerza z którego później wychodziła sama linka. Niestety nie mam starej przerzutki z tego roweru, a zakupiłem już nową Sore. Może wiecie jak rozwiązać ten problem? Poniżej zamieszczam zdjęcia ramy.
http://desmond.imageshack.us/Himg571/sc ... es=landing
http://desmond.imageshack.us/Himg198/sc ... es=landing
Prowadzenie linki (kolarzówka)
Moderators: Creeping Death, Edi, chmiel
brakuje ogranicznika pancerza od przerzutki przedniej. w nowych ramach jest przyspawany a tutaj takiego nie ma.
Jak się przyjrzysz na 1 zdjeciu po lewej jest taki mały dzyndzel od którego zaczyna się pancerz a nie ma drugiego gdzie miałby się kończyć. I teraz mam dylemat czy puścić tą linke dołem czy może można kupić taki ograniczkim z obejmą na rame. Znalazłem coś takiego ale to jest niestety na stery. Link
Jak się przyjrzysz na 1 zdjeciu po lewej jest taki mały dzyndzel od którego zaczyna się pancerz a nie ma drugiego gdzie miałby się kończyć. I teraz mam dylemat czy puścić tą linke dołem czy może można kupić taki ograniczkim z obejmą na rame. Znalazłem coś takiego ale to jest niestety na stery. Link
Last edited by bebsztyk on 16 Sep 2012 18:12, edited 1 time in total.
Generalnie to linki bez pancerza były na prostych odcinkach, w pancerzach tylko na łukach. Kawałki pancerza opierały się na odpowiednich, przyspawanych tulejkach ja ta widoczna na fotkach. Pancerz powinien być wprowadzony od dołu do tulejki, iść łukiem aż do przerzutki i tam powinien kończyć się na oporze, który nie zawsze był tulejką, chociaż tulejka i tam jest pożądana. Podobnie było z prowadzeniem linki do tylnej przerzutki. Należało tak dobrać długość pancerza, żeby jego końcówki nie przeginały linki w przejściu przez tulejkę i żeby pancerz nie wyginał się w różne strony, jedynie w tę niezbędną, czyli nie może być za długi, za krótki, co oczywiste, także nie.