Otwocka Koalicja Rowerowa
Moderators: Creeping Death, Edi, chmiel
tak, to znow ja
chodzac codziennie na pociag od strony rampy, uwazam ze ta lokalizacja pod zadaszeniem jest najlepsza. tzn. nie mam na mysli ustawiania stojaka przy scianie budynku, a na przeciwko, przy zasypanym ziemia koncu torow. powinno wejsc tam z 5 stojakow, razy 2 tory daje minimum 20 mozliwych rowerow do zaparkowania. lawek juz z jednej strony nie ma, zostaly zdemolowane, z drugiej mozna odkrecic i przestawic w poblize tych lawek juz stojacych. co prawda po takim ustawieniu stojakow, moja droga do pociagu wydluzyla by sie o jakies 10m, ale jakos to przyzyje
uwazam rowniez ze nie ma co zabierac miejsca parkujacym autom. oba "parkingi" przed stacja (od frontu i od rampy) sa codziennie nabite na full, moze czesc osob sie na rowery przesiadzie, ale czesc poprostu musi podjechac autem.
chodzac codziennie na pociag od strony rampy, uwazam ze ta lokalizacja pod zadaszeniem jest najlepsza. tzn. nie mam na mysli ustawiania stojaka przy scianie budynku, a na przeciwko, przy zasypanym ziemia koncu torow. powinno wejsc tam z 5 stojakow, razy 2 tory daje minimum 20 mozliwych rowerow do zaparkowania. lawek juz z jednej strony nie ma, zostaly zdemolowane, z drugiej mozna odkrecic i przestawic w poblize tych lawek juz stojacych. co prawda po takim ustawieniu stojakow, moja droga do pociagu wydluzyla by sie o jakies 10m, ale jakos to przyzyje
uwazam rowniez ze nie ma co zabierac miejsca parkujacym autom. oba "parkingi" przed stacja (od frontu i od rampy) sa codziennie nabite na full, moze czesc osob sie na rowery przesiadzie, ale czesc poprostu musi podjechac autem.
-
- Bardzo zaaawansowany uzytkownik
- Posts: 1557
- Joined: 13 Sep 2005 18:57
- Location: miasto sosen
- Contact:
spotkanie z pkp dworce jest w środę 5 sierpnia o 12, głupia sprawa bo ja raczej nie będę mogła się pojawić, kwestia podstawowa to próba zlokalizowanie stojaków pod arkadami z prawej strony, tam nie ma drzwi a panowie taxi maja na oku i znacznie bezpieczniej dla rowerków niż z drugiej strony ... ale jak się nie da to trudno, to i tak lepiej niż nic
czy ktoś mógłby pójść na spotkanie zamiast mnie?
czy ktoś mógłby pójść na spotkanie zamiast mnie?
może i wolno jeżdżę ale za to dokładnie
-
- Bardzo zaaawansowany uzytkownik
- Posts: 1557
- Joined: 13 Sep 2005 18:57
- Location: miasto sosen
- Contact:
i po spotkaniu, teraz decyzja
".... na ustawienie stojaków pod arkadami nie ma zgody, podobno podpisali jakąś umowę z najemcami powierzchni na dworcu i teren pod arkadami jest przewidziany pod jakieś stoiska. Natomiast jest propozycja ustawienia stojaków centralnie przed dworcem - przed wejściem głównym na chodniku przed parkingiem. Administrator mówi, że rozwiąże mu to dwa problemy - brak miejsca na rowery i parkowanie samochodów na chodniku. Podobno na dworcu ma być założony monitoring i kamera ma być też przed budynkiem, skierowana właśnie na ten teren. Wypowiedzcie się, co sądzicie na ten temat, można ewentualnie proponować inne miejsca, do ewentualnego rozpatrzenia przez PKP."
".... na ustawienie stojaków pod arkadami nie ma zgody, podobno podpisali jakąś umowę z najemcami powierzchni na dworcu i teren pod arkadami jest przewidziany pod jakieś stoiska. Natomiast jest propozycja ustawienia stojaków centralnie przed dworcem - przed wejściem głównym na chodniku przed parkingiem. Administrator mówi, że rozwiąże mu to dwa problemy - brak miejsca na rowery i parkowanie samochodów na chodniku. Podobno na dworcu ma być założony monitoring i kamera ma być też przed budynkiem, skierowana właśnie na ten teren. Wypowiedzcie się, co sądzicie na ten temat, można ewentualnie proponować inne miejsca, do ewentualnego rozpatrzenia przez PKP."
może i wolno jeżdżę ale za to dokładnie
szkoda ze nie chca oddac Arkad, choci widac ze nie sa uzywane, a wymowka to raczej sciema. Przed stacja, teoretycznie ok, estetycznie juz nie koniecznie. samochody nie problem, po prostu nie beda juz tam parkowac ;)
Niezly sen...: http://www.a-trip.com/tracks/view/63930
duzo ludzi sie tam kreci a wieczorami zuluje menelstwo.. imho lepiej od przodka.
Niezly sen...: http://www.a-trip.com/tracks/view/63930
Może niezupełnie to co napiszę będzie na temat ale dotyczy dworca PKP w Otwocku. Ostatnio trzykrotnie miałem okazję wracać z całodniowych wypadów rowerowych po tej stronie Wisły. Jedna rzecz mnie zdziwiła, zakaz wprowadzania rowerów na teren dworca. Ponieważ nigdy nie zabieram ze sobą zapięcia więc chcąc kupić bilet jestem zmuszany do łamania przepisów i narażanie się na nieprzyjemne uwagi ze strony pracowników PKP lub zostawienia mojego krossika przed dworcem na pastwę losu (czego oczywiście nigdy nie zrobię). Do tej pory takiego zakazu nie widziałem na innych dworcach ale też i nie wszędzie było mi dane kupować bilet. Czy dworzec w Otwocku jest pod tym względem ewenementem?
>>> puszcza wolna, komary poszły spać <<<
znaczek pojawil sie w tym roku, ale nie wiem co naklejajacy mial na mysli, moze zakaz jazdy. ;) ja zawsze wprowadzam i robie swoje..
Niezly sen...: http://www.a-trip.com/tracks/view/63930
-
- Bardzo zaaawansowany uzytkownik
- Posts: 1557
- Joined: 13 Sep 2005 18:57
- Location: miasto sosen
- Contact:
na ftp jest STUDIUM - projekt ważnego dokumentu dotyczącego całego miasta / ftp://zdjecia_rowery:row3ry@79.96.6.142/studium/ a w nim przebieg dróg rowerowych /zgłaszalismy tam naszą koncepcję i została uwzględniona/ tylko że teraz połączono to z Zielonym szlakiem p.Zamany i globalną koncepcją ponadkrajową .......
więc jakbyście zajrzeli do mapy dotyczącej układu komunikacyjnego - tif nr 2 to byłoby super, macie jakies uwagi?
więc jakbyście zajrzeli do mapy dotyczącej układu komunikacyjnego - tif nr 2 to byłoby super, macie jakies uwagi?
może i wolno jeżdżę ale za to dokładnie
-
- Bardzo zaaawansowany uzytkownik
- Posts: 1557
- Joined: 13 Sep 2005 18:57
- Location: miasto sosen
- Contact:
w TR ale i wczesniej w LO pokazało się info o zamianie ścieżki rowerowej na ciąg pieszo-rowerowy .... bo ludzie i tak i tak chodzą
z ekonomicznego punktu widzenia dobudowanie teraz 0,5 m z boczku to mało opłacalne, ale zamist nowego chodnika to oszczędność
nie wydaje mi się za sensowne tworzenie miejsc odpoczynku między rurą a ulicą, rekreacja i edukacja to do lasu iść powinna a nie na ścieżkę rowerową gdzie ma być szybka komunikacja
moze manifa jakaś ?:D
z ekonomicznego punktu widzenia dobudowanie teraz 0,5 m z boczku to mało opłacalne, ale zamist nowego chodnika to oszczędność
nie wydaje mi się za sensowne tworzenie miejsc odpoczynku między rurą a ulicą, rekreacja i edukacja to do lasu iść powinna a nie na ścieżkę rowerową gdzie ma być szybka komunikacja
moze manifa jakaś ?:D
- Attachments
-
- mój skaner nie współpracuje
- DSC00140.JPG (84.9 KiB) Viewed 12410 times
może i wolno jeżdżę ale za to dokładnie
"dotychczasowy znajduje sie blisko ulicy i jest niebezpieczny" wow.
bo sciezka to jest pol kilometra od drogi, w lesie.. tak jak pewnie wszystkie "bezpieczne" chodniki w miescie.
stary chodnik jest niebezpieczny bo to jeden wielki tor przeszkod, szczegolnie dla matek z wozkami.
mogliby go wyremontowac w swej laskawosci zamiast cudowac z drugiej strony.
dobudowac pol metra, ulala, maja gest.. ale co tu wymagac.
bo sciezka to jest pol kilometra od drogi, w lesie.. tak jak pewnie wszystkie "bezpieczne" chodniki w miescie.
stary chodnik jest niebezpieczny bo to jeden wielki tor przeszkod, szczegolnie dla matek z wozkami.
mogliby go wyremontowac w swej laskawosci zamiast cudowac z drugiej strony.
dobudowac pol metra, ulala, maja gest.. ale co tu wymagac.
Może poszerzyć, tylko nie o 0,5m, a np. o 1m, pod warunkiem jednak, że w przypadku ewentualnej modernizacji nawierzchni jezdni, poszerzyć ją przez wchłonięcie starego chodnika.
Miejsca rekreacyjne w tym rejonie bez sensu moim zdaniem, lepiej zainwestować w infrastrukturę w okolicznych lasach.
Miejsca rekreacyjne w tym rejonie bez sensu moim zdaniem, lepiej zainwestować w infrastrukturę w okolicznych lasach.
cookie monster
i tak tam musi byc w przyszlosci gdzies chodnik po tamtej stronie, bo przeca idzie teren na dzialki..i chyba z tego powodu nie oplaca sie go remontowac. od 20 lat sie nie oplaca.
Niezly sen...: http://www.a-trip.com/tracks/view/63930
-
- Bardzo zaaawansowany uzytkownik
- Posts: 1557
- Joined: 13 Sep 2005 18:57
- Location: miasto sosen
- Contact:
na ftp w katalogu KRO jest jpg z modernizacją ul.Wawerskiej od ronda do ul.Turystycznej, na tym odcinku planowana jest ścieżka rowerowa, a potem dalej ul.Portową i Rycerską jest ciąg pieszo-rowerowy, taki trochę szerszy chodnik
projekt przewiduje usunięcie drzew, całego rzędu, pan projektant za jeden z powodów uważa budowę ścieżki rowerowej, tam też są rózne instalacje
mam zapytanie, będę przygotowywać pismo, czy według was jest sens robienia na tym odcinku ścieżki o parametrach i szerokości jej wymaganej
w centrum miasta nie ma szans na oddzielne ścieżki, będą ciągi pieszo-rowerowe, wiec w tym przypadku oddzielenie byłoby tylko wzdłuż Wawerskiej a potem znów się zwęża, czy to ma sens, drzew szkoda
dajcie znaki szybko bo mało czasu
projekt przewiduje usunięcie drzew, całego rzędu, pan projektant za jeden z powodów uważa budowę ścieżki rowerowej, tam też są rózne instalacje
mam zapytanie, będę przygotowywać pismo, czy według was jest sens robienia na tym odcinku ścieżki o parametrach i szerokości jej wymaganej
w centrum miasta nie ma szans na oddzielne ścieżki, będą ciągi pieszo-rowerowe, wiec w tym przypadku oddzielenie byłoby tylko wzdłuż Wawerskiej a potem znów się zwęża, czy to ma sens, drzew szkoda
dajcie znaki szybko bo mało czasu
może i wolno jeżdżę ale za to dokładnie