Otwocka Koalicja Rowerowa

Wszystko co dotyczy miasta, a nie chcesz by bylo w grupach sasiednich.

Moderators: Creeping Death, Edi, chmiel

bobby

Post by bobby »

pokrzewka wrote:obawę przed wandalizmem rozumiem ale w ten sposób wiaty nie spełnią zakładanej funkcji choć innym na pewno się przydadzą
W majowy piątek około 10:00 chciałem wejść na teren klubu Mlądz i nie udało mi się. Faktycznie jeżeli wiaty będą zamknięte pod klucz to Turysta nie będzie latał między sakwą, płotem i wiatą aby coś zjeść ale proszę zerknać na wiatę w węźle turystycznym „Pod Zagórzem” jak tam można skorzystać z wiaty, upsss trzeba napisać w czasie przeszłym, bo dwa lata temu było zadaszenie a nie było lawek i stołu a teraz zostały same deski lezące na trawie. Proszę więc się zastanowić czy lepiej skorzystać z nieistniejącej wiaty Pod Zagórzem czy istniejącej w Klubie Mlądz ! Kwestia tego aby wiaty nie były zamknięte pod klucz od wschodu do zachodu słońca. Rozwiązanie może nie jest idealne ale lepsze takie a czy odpowiednie władze wydadzą znowu kasę na wiaty za rok czy dwa jeśli zostaną zniszczone przez wandali ???

pokrzewka wrote:co do szlaków rowerowych to są od dawna na mapie Demart, niebieski, czerwony, zielony i żółty, mimo że nie ma jeszcze ich wszystkich w terenie, ja z panem Ajdackim już rozmawiałam na ten temat, panowie myślą, ze jest super i nie widzą potrzeby konsultacji
No właśnie a dlaczego są od dawna na mapie firmy Demart – ja sam tego nie rozumiem. Oj, oj, oj, Pani Pokrzewko – z tego Pani zdania wynika, że to Pan Ajdacki jest winien za to co firma Demart nanosi na mapy. Owszem Paweł konsultował to wydawnictwo ale na pewno powiedział co jest wymalowane a co jest projektem.

Teraz napiszę Pani co myślę o firmie Demart i tym podobnych, jako niezależny rowerzysta turysta, nie patrząc na to czy znam i czy lubie czy nie Ajdackiego i jaki mam stosunek do sympatycznej Pani Pokrzewki i do firm kartograficznych. NA MAPIE SĄ, NIE MA ICH W TERENIE - RACJA. Tylko, że odwrotne jest Pani rozumowanie. Na mapach powinno umieszczać się to co jest w terenie a nie na odwrót. Fima Demart, Express-map i parę innych nadaję się do kitu a nie do wydawania map turystycznych. Jedyna w miarę obiektywna firma to Compass z Krakowa. A dlaczego? A dlatego że ta ostatnia konsultuje swoje wydawnictwa z osobami które takowe szlaki malują - nie tylko w ololicy Otwocka.

Napiszę Pani w skrócie jak odbywa się powstawanie szlaku od pomysłu do namalowania ostatniego znaku w terenie:

1. tworzymy projekt z mapą opisami 5 szlaków rowerowych itp
2. sporządzamy kopie projektu (około 27 sztuk) do odpowiednich jednostek, przez których to teren szlaki mają przebiegać: nadlesnictwa, MPK, gminy, powiat itp
3. wysyłamy kopie i czekamy na pozytywne rozpatrzenie
4. mając odpowiedzi od poszczególnych jednostek przystępujemy do znakowania
5. w terenie okazuje się że np. na szlaku niebieskim otwockim cześć łąki między starym wysypiskiem śmieci a ulicą Bohaterów Westerplatte jest terenem prywatnym i właściciel nie zgadza się na szlak.
6. szlak prowadzimy drogą asfaltową od Batorego do Bohaterów Westerplatte – czyli jest zmiana w stosunku do projektu.
7. ostatni siódmy punkt szlak jest wyznakowany


Co robi w międzyczasie firma Demart (i tym podobne). Nie konsultuje, które szlaki zostały wyznakowane i czy w trakcie ich malowania nie nastąpiły zmiany przebiegu, po prostu nanosi je na swoja mapę i jest szczęśliwa. Szlak otwocki niebieski Demart w 6 miejscach źle naniósł na mapę. Jako mieszkanka okolic Otwocka proszę napisać maila do firmy Demart z zapytaniem dlaczego taki fakt ma miejsce a nie do Ajdackiego. Proszę swojego maila umieścić na forum a także odpowiedź od firmy Demart, jestem ciekaw co odpiszą.

W tym roku dostałem maila od pani z firmy Demart z zapytaniem co z zielonym szlakiem nad Wisłą bo prywatny właściciel (sprzedaz piachu) znalazł się na szlaku. Odpowiedziałem pani że szlak zielony nie jest wyznakowany na zadnym odcinku a czerwony od Otwocka przez Mlądz do Zagórza też nie istnieje. Jak będzie nowe wydanie Demartu proszę obadać czy pani zastosowała się do moich wskazówek i zdjęła nieistniejące szlaki z mapy, nie napisała obok szlaku' że "szlak jest w budowie", tylko czy wywaliła wszystkie szlaki niewyznakowane w terenie, także szlaki rowerowe MPK.

Ot i cała filozofia czy już Pani wie kto zawinił i w którym momencie ?
bobby-x
Nowy I Zielony
Nowy I Zielony
Posts: 26
Joined: 10 Jan 2008 21:16
Location: powiat otwocki, Mazowiecki Park Krajobrazowy

Post by bobby-x »

matildae wrote:W kwestii ścieżki w Andriollego przy cmentarzu - do Otwockich Sosen poszła odpowiedź z płytą CD, rysunki nie chciały się wysłać mailem więc całość poszła pocztą...
A czy poszła taka płytka też do PTTK-u hmm ewentualnie czemu Otwockie Sosny nie napisały do pttk-u że takową płytkę mają i moglibyśmy ją obejrzeć??
matildae wrote:Co do zakończeń ścieżki rowerowej - zapewne to efekt uzgodnień z Inżynierem Ruchu Drogowego, on ma tu ostatnie słowo. Może to się zmieni, gdy będzie kontynuacja ścieżki w dalszym odcinku, bo na razie jej dalej nie ma...
W takim razie może najlepiej byłoby aby Inżynier Ruchu Drogowego zakończył pracę na tym stanowisku bo zupełnie nie jest pro-europejski i nie jest przyjazny otwockim rowerzystom. Chyba oprotestuję te zakończenia u Pani Poseł Sikory. Dlaczego w Wawie o większym natężeniu ruchu można nie kończyć szlaku przed każdym skrzyżowaniem a u nas na wsi jest odwrotnie?
pokrzewka
Bardzo zaaawansowany uzytkownik
Posts: 1557
Joined: 13 Sep 2005 18:57
Location: miasto sosen
Contact:

Post by pokrzewka »

wiaty turystyczne to wiaty przy szlakach i w zorganizowanych miejscach wypoczynku, nie ma co dyskutować więcej - ta w Mlądzu przyda się młodzieży spędzającej czas na przystanku autobusowym :D

sprawę map i szlaków odbieram jako użytkownik - nie interesuje mnie co kto komu mówi i przekazuje, ani nie szukam winnego

a dlaczego pttk nie wysyła kopi projektu do OGR? "odpowiednie" jednostki mogą tylko ustosunkować się do spraw formalnych a nie będą wypowiadały się na temat dostosowania do potrzeb turystyki rowerowej

Matiladae - jako klub korespondencyjny moze poprosimy o przesyłanie poczty mailem :D

w ramach info: płytka z projektem przyszła do PKE ponieważ KRO nie ma osobowości prawnej i adresu, w KRO jest równiez pttk i ma dostęp do listy dyskusyjnej gdzie projekt był omawiany, dyskusja była również prowadzona na Otwockim Portalu Rowerowym

zadawać pytania, protestować można i pisma pisać również, moze Pan nawet przygotować w ramch KRO, byłoby super :D
może i wolno jeżdżę ale za to dokładnie
User avatar
matildae
Frywolna Subtelnie
Frywolna Subtelnie
Posts: 522
Joined: 25 Feb 2005 21:03
Location: Otwock

Post by matildae »

Co do przesłania poczty mailem - to właśnie o tym wcześniej pisałam - próbowałam wysłać projekt zaakceptowany przez Inzyniera Ruchu, ale mi się nie udało, chyba pliki są za duże, nie poszło w każdym razie i wysłałam na płycie, razem z pismem. Na maila mogę wrzucić samo pismo ewentualnie, ale to dopiero jutro.
"Te oveczky ne bekają."
pokrzewka
Bardzo zaaawansowany uzytkownik
Posts: 1557
Joined: 13 Sep 2005 18:57
Location: miasto sosen
Contact:

Post by pokrzewka »

to ja chyba się zagubiłam w tym potoku :wink: pewnie jutro będzie info czy doszło. A wiadomo co z rondem przy Sosence - tylko kółeczko będą robić czy też "przyległości"?
może i wolno jeżdżę ale za to dokładnie
bobby-x
Nowy I Zielony
Nowy I Zielony
Posts: 26
Joined: 10 Jan 2008 21:16
Location: powiat otwocki, Mazowiecki Park Krajobrazowy

Post by bobby-x »

pokrzewka wrote:wiaty turystyczne to wiaty przy szlakach i w zorganizowanych miejscach wypoczynku, nie ma co dyskutować więcej - ta w Mlądzu przyda się młodzieży spędzającej czas na przystanku autobusowym :D
no cóż widocznie Ajdacki znowu coś zrobił źle ale to chyba u Niego normalne ponieważ za cokolwiek się nie weźmie to zawsze komuś coś nie pasuje.
SZLAKI - ŹLE
WIATY - ŹLE
PIKNIKI FORTECZNE - ŹLE
ciekawe jak tam oceny Centrum Informacji Turystycznej - TEŻ PEWNIE ŹLE
pokrzewka wrote:sprawę map i szlaków odbieram jako użytkownik - nie interesuje mnie co kto komu mówi i przekazuje, ani nie szukam winnego
A myślałem, że trochę odbiera Pani więcej niż zwykły użytkownik - więc nie będę więcej pisał jak to wygląda a Turysta niech się ciągle dziwi i wkurza nie tylko w otwocku ale szczególnie na terenach górskich i nieznanych jak to firmy nanoszą projekty niewyznakowane np ostatnio Bieszczady sprawdzałem - tragedia.
pokrzewka wrote:a dlaczego pttk nie wysyła kopi projektu do OGR? "odpowiednie" jednostki mogą tylko ustosunkować się do spraw formalnych a nie będą wypowiadały się na temat dostosowania do potrzeb turystyki rowerowej


A ktoś prosił ? nic mi Ajdacki nie mówił.
pokrzewka
Bardzo zaaawansowany uzytkownik
Posts: 1557
Joined: 13 Sep 2005 18:57
Location: miasto sosen
Contact:

Post by pokrzewka »

chyba kartofel wpadł mi do gardła :rotfl2:
może i wolno jeżdżę ale za to dokładnie
User avatar
leoheart
Miły Gość
Posts: 3027
Joined: 09 Jan 2005 07:53
Location: Otwock
Contact:

Post by leoheart »

pokrzewka wrote: drewniane wiaty na terenach zamkniętych: Klub Mlądz, Pttk, ZPKMChiB, Ognisko Dziadka...
to jest genialny plan :rotfl2:
bobby wrote: proszę zerknać na wiatę w węźle turystycznym „Pod Zagórzem” jak tam można skorzystać z wiaty, upsss trzeba napisać w czasie przeszłym, bo dwa lata temu było zadaszenie a nie było lawek i stołu a teraz zostały same deski lezące na trawie. Proszę więc się zastanowić czy lepiej skorzystać z nieistniejącej wiaty Pod Zagórzem czy istniejącej w Klubie Mlądz ! Kwestia tego aby wiaty nie były zamknięte pod klucz od wschodu do zachodu słońca. Rozwiązanie może nie jest idealne ale lepsze takie a czy odpowiednie władze wydadzą znowu kasę na wiaty za rok czy dwa jeśli zostaną zniszczone przez wandali ???
ponoć Polacy to wspaniały naród ale marne społeczeństwo :P
ja wolę przez dwa lata działającą wiatę z której zostaną zgliszcza niż zamkniętą na klucz pokazówkę z dala od trasy z której można skorzystać w ściśle określonych godzinach o ile cieć zgodzi sie ją otworzyć
ps.a wandali powinno sie wieszać na hakach za...to kwestia do dyskusji
soldier of love
www.republika.pl/leoheart

Image
User avatar
behem0th
Ojciec Dyktator
Posts: 5310
Joined: 21 Feb 2004 13:50
Location: Ze wsi
Contact:

Post by behem0th »

pozwole sobie podpiac odpowiedz na tematy z 13 strony tego topika.
W związku z Państwa pismem znak Lp.01/02/2008 zawierającym uwagi do przedstawionego wstępnego projektu zagospodarowania pasa drogowego ul. Andriollego na odcinku od ul. Pułaskiego do ul. Narutowicza informuję, że w wyniku uzgodnień z Powiatowym Inżynierem Ruchu Drogowego, został zaakceptowany projekt pasa drogowego uwzględniający część uwag wniesionych przez Koalicję Rowerową Otwock. Niektóre z Państwa propozycji nie mogły zostać uwzględnione ze względu na negatywną opinię Powiatowego Inżyniera Ruchu Drogowego, z uwagi na zachowanie bezpieczeństwa ruchu na przedmiotowych odcinku drogi oraz przepisy dotyczące organizacji ruchu. W załączeniu przekazuję wersję elektroniczną zaakceptowanego projektu pasa drogowego ul. Andriollego na odcinku od ul. Pułaskiego do ul. Narutowicza oraz projekt oznakowania drogowego tego pasa.

W odniesieniu do konkretnych uwag zawartych w Państwa piśmie informuję:
Ad. 1.
– oddzielenie drogi rowerowej od chodnika zostało uwzględnione na wszystkich odcinkach, na których było to możliwe z uwagi na usytuowanie pozostałych elementów pasa drogowego (chodnik, zatoki parkingowe) oraz istniejących drzew. Na początkowym odcinku od strony ul. Pułaskiego do istniejącego poszerzenia terenu ulicy w rejonie głównej bramy, planowane jest wyznaczenie granicy cmentarza w odległości 11m od krawędzi istniejącej jezdni. Na tym odcinku ścieżka rowerowa jest przewidywana bezpośrednio przy projektowanym chodniku, z uwagi na konieczność wykonania zatoki postojowej od strony jezdni. Taka zasada prowadzenia ścieżki obowiązuje do zjazdu do bramy nr 1. Na dalszym odcinku ścieżka rowerowa projektowana jest jako oddzielny ciąg, z wyjątkiem odcinka końcowego pomiędzy zjazdem do brany nr 2, a ul. Narutowicza, gdzie z uwagi na dość gęste usytuowanie drzew, na niewielkim odcinku ścieżka rowerowa ponownie dotyka projektowanego chodnika. Zatoka postojowa będzie wykonana z wielootworowych płyt betonowych (płyt „eko”).
- w pasach zieleni na odcinkach, na których będzie możliwe oddzielenie ścieżki rowerowej od chodnika, zostaną wykonane nasadzenia krzewów;
- projektowane ciągi – ścieżka rowerowa i chodnik - będą zróżnicowane kolorystycznie – planuje się wykorzystanie nawierzchni w kolorach żółtym i szarym;


Ad. 2.
– z uwagi na fakt, że ścieżka rowerowa i chodnik będą częściowo przebiegały jako ciągi połączone, planuje się wykonanie obu ciągów z płyt betonowych bezfazowych o wymiarach 35cmx35cm, zróżnicowanych na dwa kolory. Tego typu nawierzchnia jest przyjazna dla jazdy rowerem, a także jest łatwa do naprawy. Jest to istotne wziąwszy pod uwagę, że na przedmiotowym terenie istnieje wiele drzew przeznaczonych do zachowania, których korzenie mogą z czasem uszkadzać nawierzchnię. Ponadto ścieżka wykonana z nawierzchni tego rodzaju jest kontynuacją ciągów budowanych w Otwocku i gminach ościennych, co jest pożądane ze względów estetycznych.
Ad. 3.
- przejazdy ścieżki rowerowej przez wjazdy do bram cmentarza będą zaznaczone przez linie wyróżniające wykonane z kostki betonowej innego koloru niż nawierzchnia wjazdów i będą wykonane w płaszczyźnie wjazdu. Na tak oznakowanych przejazdach na trasie ścieżki rowerowej pierwszeństwo przejazdu przysługuje rowerzyście, oczywiście z zachowaniem ostrożności. Wyniesienie ścieżki ponad poziom nawierzchni wjazdu wymagałoby dodatkowego oznakowania pionowego przy wjazdach. Takie rozwiązanie nie zostało zaopiniowane pozytywnie przez Powiatowego Inżyniera Ruchu Drogowego. Za przejazdami przez wjazdy do bram będą zainstalowane znaki pionowe oznaczające kontynuację ścieżki rowerowej.
Ad. 4
– przedłużenie zakończeń ścieżki rowerowej do krawędzi jezdni ulic Pułaskiego i Narutowicza zostało negatywnie zaopiniowane przez Powiatowego Inżyniera Ruchu Drogowego ze względów bezpieczeństwa – ścieżka nie ma obecnie kontynuacji od strony żadnej z tych ulic, w związku z tym nie może być doprowadzona bezpośrednio do jezdni. Wykonanie ścieżki z płyt betonowych pozwoli jednak w łatwy sposób dowiązać ścieżkę do kolejnych odcinków z chwilą ich realizacji.
Ad. 5.
– załączony projekt w możliwie największym stopniu zakłada zachowanie istniejących drzew. Zakłada się również, że dla zachowania najcenniejszych egzemplarzy drzewostanu, występujących na przebiegu ścieżki rowerowej i chodnika zostaną wykonane w niektórych przypadkach lokalne przewężenia ciągów komunikacyjnych.
Ad. 6.
– prace budowlane w pobliżu drzew będą prowadzone ręcznie, aby uniknąć uszkodzenia systemów korzeniowych. Zakłada się, że w rejonie występowania korzeni zostaną zastosowane płytsze obrzeża ciągów komunikacyjnych. Jako zasadę przyjęto w projekcie takie wyznaczenie przebiegu ciągów komunikacyjnych, aby jego krawędź wypadała nie bliżej niż 1m od osi drzewa. Wyjątkowo zmniejszano tę wartość do 75 cm.

Z up. Prezydenta Miasta
mgr Marzena Połosak
Naczelnik Wydziału Gospodarki Gruntami
Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska
User avatar
yorek
Wrak czlowieka
Posts: 3796
Joined: 25 Feb 2004 22:56
Location: skątowni
Contact:

Post by yorek »

Ad. 3.
- przejazdy ścieżki rowerowej przez wjazdy do bram cmentarza będą zaznaczone przez linie wyróżniające wykonane z kostki betonowej innego koloru niż nawierzchnia wjazdów i będą wykonane w płaszczyźnie wjazdu. Na tak oznakowanych przejazdach na trasie ścieżki rowerowej pierwszeństwo przejazdu przysługuje rowerzyście, oczywiście z zachowaniem ostrożności. Wyniesienie ścieżki ponad poziom nawierzchni wjazdu wymagałoby dodatkowego oznakowania pionowego przy wjazdach. Takie rozwiązanie nie zostało zaopiniowane pozytywnie przez Powiatowego Inżyniera Ruchu Drogowego. Za przejazdami przez wjazdy do bram będą zainstalowane znaki pionowe oznaczające kontynuację ścieżki rowerowej.
ciekawe, jeśli drogę przecina chodnik lub ścieżka to i tak muszą ustawić znak
Image

więc ciekawe co za problem zrobić próg a na słupie przykręcić dodatkowo znak

Image

te dwa pierwsze znaki muszą być ustawione bo na pewno każdy kierowca widząc na ścieżce znak

Image

pomyśli, że po drugiej stronie drogi był

Image

i w takim razie będzie uważał, że ma pierwszeństwo.

a poza tym ludzie przyjeżdżają na cmentarz w stanie, w którym często nie powinni prowadzić i dodatkowy moywator w postaci progu na pewno uratował by kilka osób.

jak ktoś ma namiar na inspektora ruchu niech mu to prześle, może się chłop zastanowi
yorek - człowiek z wielkim...marzeniem
bobby-x
Nowy I Zielony
Nowy I Zielony
Posts: 26
Joined: 10 Jan 2008 21:16
Location: powiat otwocki, Mazowiecki Park Krajobrazowy

Post by bobby-x »

behem0th wrote:pozwole sobie podpiac odpowiedz na tematy z 13 strony tego topika.
Ad. 2.
– z uwagi na fakt, że ścieżka rowerowa i chodnik będą częściowo przebiegały jako ciągi połączone, planuje się wykonanie obu ciągów z płyt betonowych bezfazowych o wymiarach 35cmx35cm, zróżnicowanych na dwa kolory.
W pismie które pozwolił sobie podpiąć Admin Benem0th w adnotacji drugiej wyraźnie jest napisane 2 razy ciągi a nie przerywańce więc jak mam rozumieć zakańczanie dróg rowerowych przed każdym skrzyzowaniem ?
bobby-x
Nowy I Zielony
Nowy I Zielony
Posts: 26
Joined: 10 Jan 2008 21:16
Location: powiat otwocki, Mazowiecki Park Krajobrazowy

Post by bobby-x »

pokrzewka wrote:wiaty turystyczne to wiaty przy szlakach i w zorganizowanych miejscach wypoczynku, nie ma co dyskutować więcej - ta w Mlądzu przyda się młodzieży spędzającej czas na przystanku autobusowym :D
Hmm, skrzyżowanie przy Klubie w Mlądzu wydaje mi sie całkiem porządnym miejscem "przy szlakach" ponieważ prowadzi tamtędy czerwony szlak pieszy "obwodnica warszawy", szlak rowerowy niebieski, 150 m od wiaty przechodzi szlak niebieski - najdłuższy na naszym terenie (80 km) więc jesli tego miejsca nie mozna zaliczyc jako "przy szlakach" to jakie są bardziej odpowiednie? Przy Klubie ma biec szlak czerwony rowerowy z Anina do Pilawy i międzynarodowy szlak "Bursztynowy" znad Adriatyku do Bałtyku... hmmm, więc ja jednak bym zakwalifikował to miejsce jako "przy szlakach", ale może się mylę :oops:
pokrzewka wrote:sprawę map i szlaków odbieram jako użytkownik - nie interesuje mnie co kto komu mówi i przekazuje, ani nie szukam winnego
Przejrzałem dzisiaj na stacji benzynowej mapę Demartu wydanie 2008r, laminowana Okolice Warszawy skala 1:75 000. Ach zaciekawiony jeszcze informacją Laur KONSUMENTA ?? 2007 czy jakoś tak podobnie i przypomniawszy sobie wymianę maili z pracownicą firmy Demart otworzyłem, zajrzałem i co ? Jest tak samo - szlaki nieistniejące (projektowane) są naniesione identycznie jak były, przy okazji laminowane wydanie nie jest zbyt tanie. Więc pracownicy firmy Demart mają gdzieś moje uwagi i mój poświęcony czas. Inaczej jest w przypadku firmy Compass, nanoszą na mapy nasze uwagi i poprawki.

Ale skoro Pani jest zainteresowana tylko jako konsument to więcej nie będę pisał - i jak to był program w TV "wybór należy do Ciebie". Pozdrawiam
pokrzewka
Bardzo zaaawansowany uzytkownik
Posts: 1557
Joined: 13 Sep 2005 18:57
Location: miasto sosen
Contact:

Post by pokrzewka »

Myli się Pan :wink: Klub Mlądz odwiedzam regularnie, staram się przynajmniej raz w tygodniu, ale miejscem do turystycznego piknikowania jest zdecydowanie brzeg Świdra.
Mapy mam różne i przeprowadzam ich analizę podobnie jak działań z zakresu udostępnienia turystycznego i zagospodarowania. Niestety nie ma współpracy i koordynacji a w niektórych przypadkach chęci, więc i efekty marne.
może i wolno jeżdżę ale za to dokładnie
bobby-x
Nowy I Zielony
Nowy I Zielony
Posts: 26
Joined: 10 Jan 2008 21:16
Location: powiat otwocki, Mazowiecki Park Krajobrazowy

Post by bobby-x »

O.K. Postaram się zastosować, szanuję zdanie szczególnie Administratorów różnych forów wiec spadam. Proszę mnie usunąć z listy użytowników tego forum.
User avatar
behem0th
Ojciec Dyktator
Posts: 5310
Joined: 21 Feb 2004 13:50
Location: Ze wsi
Contact:

Post by behem0th »

banan i pozamiatane. dziekuje za owocna wspolprace.

ps. mam nadzieje ze nie okaze sie pan malym klamczuszkiem i powroci na forum w nowej postaci.
skaniusz

Post by skaniusz »

To ja jestem osoba, która z ramienia Demartu konsultowala przebieg szlakow z p. Ajdackim. Nie pamietam czy korekta, ktora z nim robilem roznila sie czyms od wersji ostatecznie wydanej (z reszta nie zalezalo to ode mnie), ale na 100% dostał on ode mnie wydrukowany atlas. Uwag co do błednego przebiegu nie było. Wiec pozostaja tylko slowa cietej riposty dla bobbiego :)
bobby

Post by bobby »

Proszę zerknąć na link http://otwock.pttk.pl/mapyprzewodniki/ są tam wypisane błędy co do przebiegów mapy Okolice Warszawy - Wschód.

/reszta wymoderowana/
pokrzewka
Bardzo zaaawansowany uzytkownik
Posts: 1557
Joined: 13 Sep 2005 18:57
Location: miasto sosen
Contact:

Post by pokrzewka »

załącznik graficzny do pisma, które wkleił Behe na ftp w KRO
doceniając wykonaną juz prze Yorka pracę, wnioskuję, iż zbierze wszystkie uwagi i napisze stosowną odpowiedź
może i wolno jeżdżę ale za to dokładnie
User avatar
yorek
Wrak czlowieka
Posts: 3796
Joined: 25 Feb 2004 22:56
Location: skątowni
Contact:

Post by yorek »

tzn. chcesz żebym moje uwagi zebrał i przygotował do dalszego wysłania? bo oprócz tego co tam napisałem jeszcze coś pewnie bym wymyślił....tylko obawiam się że ot już może być musztarda po obiedzie
yorek - człowiek z wielkim...marzeniem
pokrzewka
Bardzo zaaawansowany uzytkownik
Posts: 1557
Joined: 13 Sep 2005 18:57
Location: miasto sosen
Contact:

Post by pokrzewka »

niezależnie od etapu (obiadu), jeżeli ktoś nas tylko informuje to nie znaczy, że nie możemy wyrazić swojego zdania, w taki właśnie sposób prowadzi się konsultacje, a chcieć to ja mogę dużo tylko co z tego :wink:
może i wolno jeżdżę ale za to dokładnie
Post Reply