Page 4 of 4
Posted: 08 Jun 2009 19:34
by niedziol
miałem (mam) suntour xcr lo i byłem z niego całkiem zadowolony, co prawda złapał trochę luzów ale wtedy jak go katowałem to ponad 100 kg się ważyło, więc lekko nie miał, teraz czeka aż zimówka sie zmontuje i będzie tam służył.
Generalnie w większości testów przeważały opinie że kulturą pracy jest o wiele lepszy od darta 2. Jak masz fundusze w tym przedziale to lepszy będzie moim zdaniem xcr
Posted: 08 Jun 2009 20:15
by hobbit
niedziol wrote:
Generalnie w większości testów przeważały opinie że kulturą pracy jest o wiele lepszy od darta 2. Jak masz fundusze w tym przedziale to lepszy będzie moim zdaniem xcr
Tak sie sklada ze posiadam oba te amorki,zdecydowanie polecam XCR-a,nie jest idealny -trzeba go dosc często rozbierac i smarowac (na szczęście rozbiórka nie jest upierdliwa)dart 2 to przy nim kawał mela,xcr przynajmiej jakos pracuje a amortyzacja darta nawet jesli jest troche brudny to ...niech go szlag trafi.
Posted: 12 Jun 2009 21:43
by marcinch
Zawiódł mnie XCR , w sensie ,że dostał wody i się skończył .Czy za 500 -700 pln mogę kupić coś lepszego , że po dużym deszczu i błócie nie trzeba będzie rozkręcać ?
Posted: 06 Oct 2010 07:10
by karnaś
Wstępnie poszukuje jakiegoś amorka.
Warunki które musi albo powinien spełniać:
biały, brak piwotów, 100mm, lekki powinien być, w granicy 1500zl.
i najlepiej żeby po wstępnym ustawieniu nie trzeba bylo sie nim bawic.
Na allegro znalazłem parę faworytów.
Standardowo R7
http://allegro.pl/nowy-manitou-r7-nowos ... 77223.html
Egzotycznie Magura
http://allegro.pl/piwoty-magura-menja-d ... 71879.html
Oklepanie Reba
http://allegro.pl/rock-shox-reba-sl-dis ... 77112.html
i zaszalejmy Foxik
http://allegro.pl/fox-32-f120-rl-1610-g ... 52623.html
Macie może jakieś inne propozycje?
Tak wiem Dzidek jest jeszcze Spinner ale chwilo nie ma go na allegro

Posted: 06 Oct 2010 08:17
by dzidek
żaden spiner, za 1500 można spokojnie sida kupić

Posted: 06 Oct 2010 08:59
by vigil
sida, sida, tak, tak

Posted: 07 Oct 2010 20:21
by Giant Mike
karnaś wrote:
Standardowo R7 .. Oklepanie Reba
R7 blokuje się na twardo, Reby i Sidy mają niewleki skok. Dla mnie to drugie jest rewelacyjnym rozwiązaniem, bo na płaskich maratonach na "zablokowanym" można normalnie jechać. Pamiętaj, żeby była manetka blokady na kierownicy - ratuje życie.
Jak masz wybór między Rebą a SIDem to bierz SID'a!
Michał