Page 3 of 3

Posted: 13 Mar 2012 10:23
by carloz
holiiszit!! Behe wsiada na szosę :wink:

Jakiś stalowy klasyk, czy coś wspólcześniejszego?

Posted: 13 Mar 2012 22:44
by behem0th
e tam, jestem przeciez otwarty, zdarza mi sie i to dosc czesto po asfalcie przemierzac, tylko nie bardzo mialem gdzie wstawic kolejna kobyle. :)

celuje w jakies starsze crmo za grosze, bez samoobracjacych sie lozysk. jak dotre na gielde to juz pewnie wroce z. :)

Posted: 19 Mar 2012 13:17
by smera
Trafił mi się góral, o sztywnym widelcu. Miałem widelec z amortyzatorami i wstawiłem. Wiadomo, ten ostatni, jest sporo cięższy. I nie wiem, czy być zadowolonym, czy wracać do sztywniaka. Jednak lżejszego.
Jakby ktoś miał w nadmiarze, jeden widelec do górala, do koła 26" to chętnie odkupię. Chce mi się zrobić przyczepkę dwukołową, dwuwidelcową (?). :D

Posted: 10 May 2012 18:15
by carloz
Obiecałem 2 miesiące temu nowy rower i jest. Objechany już na kilku startach i podczas treningów w górach.

trochę fotek - https://picasaweb.google.com/carloz.car ... 3751845730

Na ciężkich oponach waga 9,15kg, czyli na jakichś papierowych wyszło by prawie 8,5kg. Rama, siodło i opony - narzucone z góry przez sponsorów. Dla zainteresowanych rozpiska wagowa:

Bottom Bracket: Shimano XT HT without plastic pipe – 97g
Bottle Cage: Specialized x2 72g
Brake (Front): Avid Juicy Ultimate 219g
Dartmoor Nano 160mm 82g
bolts ti 6szt 7g
Brake (Rear): Avid Juicy Ultimate 246g
Dartmoor Nano 160mm 84g
bolts ti 6szt 7g
Adapter + ti bolts 41g
Cables: Alligator Mini I-Link 32g
Cassette: XT 11-34T 297g
Chain: KMC X9SL 236g
Crankset: FSA K-Force Light 175mm 94bcd – 493g
Alu bolts – 7g
42T - 27g
29T - 95g
Derlr (Front): XTR 970 122g
Derlr (Rear): XTR SHADOW 971 + bolts ti 178g
Fork: Fox RLC 32 F100 + star 1550g
Frame: Whistle Huron + bottle cage bolts 1240g
Grips: handlebar tape 29g
Handlebar: Race Face Next SL OS 625mm 143g
Headset: Mixed – 1,5/1 1/8 + convert kit for 1 1/8 113g
Pedals: XTR PD-M970 326g
Seat: Selle Itlaia SLR Flow Kit Carbonio 128g
Seatpost: Thomson Masterpiece 370/31.6mm + bolts ti 179g
Seatpost clamp: Dartmoor 14g
Shifters: Sram Rocket 9sp 184g
Skewers: KCNC 45g
Stem: FSA OS99 100mm 112g
Tire (Front): Geax Gato 1.9 TNT 586g
Tire (Rear): Geax Mezcal 1.9 TNT 561g
Top Cap: Boplight 5g
Tubes: sealant F40g + R73g
valves 14g
Wheel Front: FRM XMD333 324g
Hope Pro2 188g
DT alu niples 10g
32 x Revo 136g
FRM tape 8g
Wheel Rear: FRM XMD333 325g
Hope Pro2 294g
DT alu niples 10g
16 x Revo, 16 x Comp 164g
FRM Tape 8g

TOTAL 9155g

Posted: 10 May 2012 19:42
by chmiel
Piękny !
Wychodzi, że co roku masz nowy sprzęt :shock:

Posted: 10 May 2012 20:26
by carloz
W tym roku to nawet dwa :D

Poprzedni góral słuzył mi dwa lata. A w tym rowerze troche to darmowe graty, a wiekszosc pochodzi z poprzedniego roweru.

Posted: 11 May 2012 07:00
by Lucky!
rower cudeńko . a co jest pod koszykiem na tych opaskach?

Posted: 11 May 2012 07:35
by carloz
czujnik kadencji Polara

Posted: 11 May 2012 19:12
by smera
Aż się obśliniłem! Ale mówię pas! Już osiem widelców, obsługuję. Niebawem wybiorę się do sierocińca. Ale podobno, przyjmują tylko nowe...

Posted: 20 Mar 2013 15:02
by carloz
Trochę ostatnio zimowa nudą tu zawiewa, to wrzucam (zgodnie z tradycją) nowy rower. Takiego "bociana" co to może będzie znakiem, że wiosna idzie ;) .

Trochę gratów nowych - rama, amor, hamulce, a trochę starych.
Rower waży minimalnie powyżej 9kg, czyli 0,15kg do przodu w porównaniu do poprzedniego.

Posted: 20 Mar 2013 18:34
by smera
Jej!!! No to w rurę. Na polach śnieg. Ale ma się ku ciepełku. Niebawem będziesz nawijał polną drogę, na widelec. Bezpiecznej drogi. Dzisiaj, polatałem na mieszczuchu. Monark. Mówią, że ma najlepsze łożyska na świecie...

Posted: 20 Mar 2013 20:30
by vigil
a dasz poglaskac rame? pewno milutka jak obudowa tableta lub fona? a z lancuchem zlotym to juz dales po bandzie. Troche jak B.A. Baracus z A-Team. A dla podtrzymania ducha to i ja twoje po czesci dziecko pokaze...

Posted: 25 Mar 2013 12:29
by dzidek
kamil co to za korba?

Posted: 25 Mar 2013 16:06
by carloz
Hohoho, to Ty jeszcze tu zaglądasz :wink:

Jest to FSA K-Force z poprzedniego roweru, obdarta z lakieru do gołego carbonu, polakierowana dwoma cienkimi warstwami klara (dzieki temu ubyło 22g - solodnie pomalowana była), blat wymieniony na Controltecha, mały oryginalny FSA. Korba z suportem wazy mniej, niż nowy XTR bez suportu.

Posted: 25 Mar 2013 17:33
by smera
Zapewne, taki świetny rowerek, nie potrzebuje tak dużo wysiłku, podczas jazdy? :roll:

Posted: 25 Mar 2013 17:57
by carloz
Powiem tak - jak każdy rower wyścigowo-startowy wymaga hektolitrów potu, często upuści trochę krwi albo i coś poważniej uszkodzi ;)

Posted: 27 Mar 2013 19:46
by dzidek
czasem zaglądam ;) mogłeś naklejkę dać z drugiej strony ;)

Posted: 27 Mar 2013 21:30
by carloz
naklejona jest na wzór korb Sram Force, tylko trochę inaczej brzmi to co jest na niej napisane ;)

Dzisiaj rower został pierwszy raz objechany. I jest szał! Geo podobne do Zaskara, który był jak narazie moim ulubionym rowerem. Whistle był jakiś taki nijaki. Ten ma charakter! Pojeździmy, powalczymy, zobaczymy....

Posted: 27 Mar 2013 22:19
by dzidek
"lubie sram" mogło by brzmieć dwuznaacznie :D
A co do roweru to jakoś chyba nigdy nie spodoba mi się taka powyginana konstrukcja ram, jakieś takie cudakowane to... Aczkolwiek rower wygląda całkiem, całkiem ;)