Page 12 of 21
Posted: 01 Dec 2007 08:33
by leoheart
no i ruszyło!widzę przez okno jak działają
przyznam ze wstydem że nie śledziłem wątku i długo zastanawiałem sie po co dwa równoległe chodniki
przeczytałem artykuł jeszcze raz i powiem szczerze że wolałbym żeby w ogóle nie zaczynali,obawiam sie że na tych 300m sie skończy
tym bardziej że nie wiadomo co dalej
dla mnie sens ma inwestycja od Otw do Karcz czyli pewien zamknięty etap, mamy uzgodnienia i środki wtedy budujemy
a tak to tylko spektakularny gest za 100tys.
Posted: 07 Dec 2007 18:48
by leoheart
już przestali działać

rozkopali trawnik położyli z 50m płyt i zniknęli
ps.sorry wrócili i dzielnie pracują może już dziś będzie można dokonać inauguracji?

całe 300m po płytach rewelacja

Posted: 09 Dec 2007 21:39
by Guest
Inauguracji powinno sie dokonać na Rycerskiej na pięknym nowym "przerywańcu" na styl Józefowski. Bez sensu

!, osobiście wolę jechać drogą i mieć pierwszeństwo w stosunku do samochodów wyjeżdżających z Tysiąclecia niż jechać przerywańcem, zatrzymywać sie przed Tysiąclecia, przechodzić przez Tysiąclecia po przejściu dla pieszych na piechotkę i ponownym wsiadaniu na rower. Bez sensu

!
Po drugie całość ulożono w jednym kolorze kostki (chyba że ślepy jestem i kolorów nie rozróżniam) a chyba robi sie to w dwóch kolorach dla pieszych i rowerzystów, no nie ???
robert
Posted: 09 Dec 2007 21:43
by behem0th
moze domaluja w przyszlosci farba brakujace elementy ;)
Posted: 09 Dec 2007 22:14
by pokrzewka
wszyscy widzimy co powstaje, od świateł na Matejki też chodniczek kładą ale jak trzeba pismo napisac, uswiadomić, wyjasnic to nie ma komu, więc teraz można sobie pogadać i ponarzekać
Posted: 10 Dec 2007 07:53
by matildae
leoheart wrote:no i ruszyło!widzę przez okno jak działają
przyznam ze wstydem że nie śledziłem wątku i długo zastanawiałem sie po co dwa równoległe chodniki
przeczytałem artykuł jeszcze raz i powiem szczerze że wolałbym żeby w ogóle nie zaczynali,obawiam sie że na tych 300m sie skończy
tym bardziej że nie wiadomo co dalej
dla mnie sens ma inwestycja od Otw do Karcz czyli pewien zamknięty etap, mamy uzgodnienia i środki wtedy budujemy
a tak to tylko spektakularny gest za 100tys.
Z moich informacji wynika, że ścieżka przy Karczewskiej ma być zrobiona do Karczewa.
A przerwy w robocie wynikają z tego, że mieszkańcy bloku przy którym ma iść ścieżka protestują, bo posadzili sobie drzewka i cebulki w pasie drogowym i teraz jest lament. A poza tym, to po tej ścieżce to będą wszyscy chodzić z psami i wszystko będzie obsrane pod oknami. No i tak... A co do materiału - cóż, kiedyś pisałam jakie są plany, nikt się nie odezwał. Taka sama nawierzchnia będzie w kołłątaja. Nie wiem jak w Żeromskiego, ale chyba podobnie.
Posted: 12 Dec 2007 12:54
by pokrzewka
z LO fragmentcik uwag do tekstu Aleksandry Czajkowskiej (wyżej wklejony!)
Posted: 12 Dec 2007 14:30
by behe bez log
moglas sobie darowac, bo ten tekst zostal wyciety z calego listu (w zasadzie prywatnego) ktory dotyczy troche innej kwestii.
Posted: 12 Dec 2007 19:09
by pokrzewka
mogłam, ale prowadzę w tym wątku dokumentację, a poza tym rozmawiałam dzisiaj z Matildae i nie wszyscy mieli okazję przeczytać
Posted: 12 Dec 2007 20:24
by behem0th
to nawet lepiej

Posted: 14 Dec 2007 17:51
by pokrzewka
z TR 13.12.2007
Posted: 14 Dec 2007 17:59
by carloz
Tylko nie mówcie mi, ze to co widać na focie to fragment sciezki?
Przecieć to jest k..... wąskie jak cholera!!!
Posted: 14 Dec 2007 18:06
by behem0th
nie przesadzaj, 2m to chyba spokojnie starcza, ino jakas taka polamana straszliwie. ;)
lepiej chyba bylo robic droge przylegajaca do chodnika, bo tak ludzie beda lazic, coby sobie skrocic droge. no ale jakies krzaki tam rosna to pewnie sie nie dalo. ;)
Posted: 14 Dec 2007 18:28
by Arkadyj
Behe tam nie ma 2 metrow. Moze taka szerokosc wystaczy gdy bedziesz jechal 10km/h Przy 30 jest juz pewien problem. Zaraz sie podniosa glosy ze po sciezce tak szybko sie nie jezdzi i zebym spadal za miasto. To ja tylko prosze o to zeby nie karac mnie za jazde rowerem po szosie podczas gdy rownolegle leci sciezka rowerowa.
Posted: 14 Dec 2007 18:34
by behem0th
mierzyles? na moje oko to tam jest 2m. ;)
wyglada standardowo.
i jezdzij se nawet 180km/h jak potrafisz, nikt ci nie broni, tylko z tymi zakretami to nie bardzo sie wyrobisz.. ;)
Posted: 14 Dec 2007 18:52
by carloz
Na tych zygzakach moze być problem zeby sie minąc juz przy 20km/h....
Ciekawe czy przy stadionie będzie sciezka przecinac ulice, czy bedzia trza grczenie zejsc z roweru...
Posted: 14 Dec 2007 19:18
by pokrzewka
na pewno będzie skrzyżowanie dwupoziomowe, a potem zjazd przechodzący w nasyp na rurze, zgodnie z moją koncepcją, co zapewni w zimę odpowiedni stan nawierzchini i pełen komfort
Posted: 14 Dec 2007 19:21
by carloz
To jeszcze prosze o klimatyzowany tunel co by się w lecie nie przepacać

Posted: 14 Dec 2007 19:31
by pokrzewka
tunelu nie będzie, noski odrwracać w stronę sośninek i oddychać
a tak na poważnie to pomyslcie nad tematem
Posted: 14 Dec 2007 19:32
by lec
Jak dla mnie to faktycznie "ścieżka mini". Ciekawe jak się sprawdzą te kwadraciki i czy kiedyś budowniczy nauczą się układać łuki zamiast kantów?