Page 2 of 2
Posted: 02 Mar 2008 22:48
by behem0th
ah jakie soczyste dyskusje, nie to co teraz.
ale, kontynuujac watek sprzed 3 lat, pewne jest ze wymianiajac 5W na 10W bedzie bardziej zygal ;> (no wiesz, cisnienie wolniej bedzie sie rozpraszac ;)
a tak serio, nie wiem co mialoby oznaczac w tym przypadku slowo "usztywnienie". chcesz zeby mniej bujal? to na to pewnie pomoze, sprobuj.
Posted: 03 Mar 2008 06:11
by yorek
własnie o to bujanie chodziło. nie spodziewam się żeby nagle zaczął pracować jak bombowiec, szczególnie przy luzach jakich dostał

Posted: 03 Mar 2008 08:14
by beh bez log
to imho powinno pomoc. a galkami od naprezenia wstepnego manipulowales?
Posted: 03 Mar 2008 15:31
by yorek
nie majtałem tylko gałką od swojej masy ;D amor ma sprężynę do 75kg a ja ważę tak ze 2dyszki więcej

Posted: 03 Mar 2008 17:53
by behem0th
hehe, no to zapodaj tam jakas sprezyne od simsona i bedzie git. ;)
Posted: 03 Mar 2008 22:02
by yorek
no to kupiłem 10W. a sprężyna będzie pasować? w sumie jak wchodzi do RST to i tu powinna a twardsza będzie. wezmę amora na warsztat w pracy to pokombinuję

Posted: 07 Mar 2008 11:59
by yorek
No dobra, nudziłem się w pracy, we związku z tym powstał dziś
Crazy Axel Project
olej wymieniony na 10WT Liqui Moly a przy okazji znajomy podpuścił mnie więc nie mam już oryginalnej sprężyny

Kupiłem sprężynę od Simsona, wydawało mi się jednakoż iż jest nieco mniej sztywna...no to co...no to 3 zwoje więcej

amor leży złożony, w weekend postaram się złożyć rower do kupy i objeździć sprzęt. na pewno podzielę się wrażeniami ale po wstępnym ręcznym uginaniu amora nie spodziewam się cudów.
aha - miło było was poznać

[/b]