Page 2 of 2
Posted: 31 May 2012 10:33
by ryba
Z tych co podałeś to najlepszy ten:
http://allegro.pl/marzocchi-xc600-tst2- ... 64640.html
prosto od gregorio- dystrybutora marzochhi na Polskę.
Ale bombery z roku 2008 nie mają najlepszych opinii - awaryjne i praca też nie powala.
Posted: 31 May 2012 10:40
by behem0th
Behe - ile razy Ty zmieniłeś amortyzator w czasie gdy ja jeździłem na Axlu?
przesiadke zrobilem w zeszlym roku przy zmianie ramy, czyli dirt jumper jezdzil hm? 8 lat i jak sprzedawalem to nadal byl w idealnym stanie. :)
taka prawda. tak jak rychu mowi, popatrz na amortyzator popeya.
osobiscie z tego co wymieniles nie wzialbym zadnego. zaleta ze nowe i od reki..
obejrzyj to co proponuje giant mike, bo moze byc dobre rozwiazanie, o ile go nie zajezdzil ;)
edit: chociaz ten xc 600 nie wyglada jakos zle
Posted: 31 May 2012 12:28
by rycho
ja tez nie zawracalbym sobie glowy zadnym z wyzej wymienionych. wszystko teraz made ina taiwan, a marcokowi niestety nie wyszlo to na zdrowie. zagadaj z giant mike-iem. jesli ten mx ma 100 skoku, to dobra opcja dla ciebie.
Posted: 31 May 2012 16:16
by yorek
Giant Mike wrote:A Bomber Comp Coil olej-sprężyna-piwoty interesuje ?
Michał
chłopaki mówią, że interesuje więc słucham

daj jakąś fotkę, opis i cenę (to ostatnie może być na priva bo się sępy zlecą

)
Posted: 31 May 2012 19:43
by carloz
Możliwość dokładnej regulacji i sprężyna? Nie bardzo to idzie w parze.... Czemu tak konserwatywnie Marcok? Przeciez to klocki i już nie tak trwałe jak kiedyś
Posted: 31 May 2012 20:27
by chmiel
No pewnie, nie ma co sie upierac przy bomberach.
Kup FOX-a w końcu żyje się tylko raz !
(tak mnie naszło przy tych urodzinach)
Posted: 01 Jun 2012 07:12
by Giant Mike
yorek wrote:Giant Mike wrote:A Bomber Comp Coil olej-sprężyna-piwoty interesuje ?
Michał
chłopaki mówią, że interesuje więc słucham

daj jakąś fotkę, opis i cenę (to ostatnie może być na priva bo się sępy zlecą

)
Będę dzisiaj w Otwocku - powinien leżeć na szafie (o ile go szwagier P. nie sprzedał

.)
Panowie mają rację - jest to wiekowa klasyka. Olej + sprężyna. 1900g. regulacja twardości w obu goleniach pokrętłem sprężyny, bez blokady ale za to z idealną charakterystyką pracy.
Dam znać - ew. prześlij mi swój numer kom na 609567824 to się odezwę - mogę na testy wypożyczyć, żeby forumowe guru ocenicły czy nie zajechany

.
Będę w Otwocku jeszcze w niedzielę.
Michał
Posted: 01 Jun 2012 07:27
by Giant Mike
Posted: 01 Jun 2012 23:56
by behem0th
Czemu tak konserwatywnie Marcok? Przeciez to klocki i już nie tak trwałe jak kiedyś
dlatego namawiamy na starego.. ;)
Posted: 03 Jun 2012 20:33
by Giant Mike
behem0th wrote: Czemu tak konserwatywnie Marcok? Przeciez to klocki i już nie tak trwałe jak kiedyś
dlatego namawiamy na starego..

Z godnością i szacunkiem proszę - to jest model A.D. 2003 !
Przekazany do testów - czekam na wrażenia.
Michał
Posted: 04 Jun 2012 22:36
by behem0th
stary, stary.
zerklem na niego i widac, ze nie jeden maraton przezyl..

w sumie to nie wiem co teraz sadzic, bo pierwszy raz spotkalem sie z tak wysmyranymi goleniami gornymi w marcoku z tego okresu.

Posted: 05 Jun 2012 14:01
by Giant Mike
behem0th wrote:stary, stary.
zerklem na niego i widac, ze nie jeden maraton przezyl..

w sumie to nie wiem co teraz sadzic, bo pierwszy raz spotkalem sie z tak wysmyranymi goleniami gornymi w marcoku z tego okresu.

W sensie, że wytarte? Ja wiem ... swoje przeżył. Nie można oczekiwać lustrzanego błysku ale jakiś specjalnie zniszczony też nie był (jak na 8 lat). W trakcie użytkowania wyścigowego był regularnie serwisowany.
Ale bez napora - czekam na decyzję.
Michał