Page 2 of 2
Posted: 18 Mar 2010 20:33
by niedziol
sprawdź może jeszcze z manualem
"link" czy wszystkie blaszki podkładki, itd... masz, może czegoś nie dosłali jak to wersja OEM, się mogło zgubić.
Posted: 18 Mar 2010 21:36
by S.W.A.T
Możliwe Niedziol że masz racje.. bo jakoś brakuje mi pozycji 3B i 9
:/
Posted: 18 Mar 2010 21:50
by niedziol
To akurat by było te 2 mm
Posted: 19 Mar 2010 08:40
by S.W.A.T

i co teraz..
Można gdzieś dostać takie podkładki?
- Bo na allegro tylko do kupienia z całym suportem,
Posted: 19 Mar 2010 08:51
by niedziol
Wydaje mi się że to nie są podkładki od suportu a te siedzące na osi korby tu ważne jest przede wszystkim by średnica wewnętrzna podkładki była 24 mm, najwyżej kupić jakieś o grubości 1 mm i dać tokarzowi by zrobił odpowiedni otwór bądz wyciął z kawałka blachy. Tu jest jeszcze inna sprawa, w opisie stoi że niby te podkładki mają coś wspólnego z uszczelnieniem, ale tu niech się może carloz wypowie miał korbę race face i chyba magda cały czas ma, więc mogą ewentualnie dokładnie sprawdzić
Posted: 19 Mar 2010 10:52
by Arkadyj
SWAT ale kombinujesz, nikt na forum bez dokladnego obejrzenia na 100% nic Ci nie powie. Wez rower, idz do jakiegos serwisu - ja np polecam Arka z Poniatowskiego. Udzieli Ci fachowej porady, jezeli nie bedziesz czul sie na silach zrobi to za Ciebie. Ja np bylem wczoraj u nich i pod jego okiem grzebalem sobie troche przy rowerze. Super sprawa, mozna sie wielu rzeczy nauczyc.
Posted: 19 Mar 2010 10:55
by S.W.A.T
Po długich zmaganiach udało mi się zdjąć korbę.. okazało się że pozycja 3B i 9 są, one są przytwierdzone do ramienia z zębatkami. Natomiast jeśli chodzi o lewe ramie.. pozycja 2 (3.5 mm) - coś takiego na oko jest, ale jeżeli podkładka - 3A jest luzem.. to jej brakuje. .
Wszystko poza tym wydaje się być w porządku.
Masz race Arek. W sumie chyba tak zrobię.
Posted: 20 Mar 2010 19:55
by carloz
Manual coś mi sie wolno otwiera i mam go w du.....

Miałem Deusa i jak zrobił mi się podobny luz (pewnie na łozyskach w nieoryginalnym suporcie), to wsadziłęm kawałek plastiku (fragment pokrywy łożyska w suporcie który jest w zestawie - ten czarny krążek) pomiędzy korbę a suport i jeźdiłem tak ponad pół sezonu. Więcej luzu nie stwierdzono
Jeśli chcesz to mam to w domu, może Ci sie przyda...
A Twoja nowa czy używana?
Posted: 21 Mar 2010 08:06
by hak
Zanimcoś podłożysz dobrze sprawdź czy wręciłeś wszystko tak jak trzeba. Bywa że gwint mufie jest zabrudzony lub , nie daj boże, pokancerowany i miska pod koniec wkręca się bardzo ciężko. Jeżeli wszystko jest ok to takie suporty wkręca się ręką. Podkładki od strony prawej 1 lub 2, od lewej 0 lub 1 w zależności od długości mufy. Jakby co to mam taką podkładkę. Specjalnie dla Ciebie mi została

Posted: 21 Mar 2010 09:19
by S.W.A.T
Korba, którą kupiłem - lekko używana, stan korby i suportu elegancki, suport - oryginalny.
Sprawdziłem, suport wkręciło się elegancko - do samego oporu.
Cóż jutro spróbuje tak jak radził Arek - jeśli stwierdzą że czegoś brakuje - Uśmiechnę się osobiście

Dzięki wszystkim za wypowiedzi
Posted: 01 Jul 2010 10:44
by BartekJ
Podepnę się:
Prztyka mi w supporcie. Nie ma luzów, kręci się dobrze, tylko przytka.
Olać czy wymienić?
Posted: 01 Jul 2010 12:59
by chmiel
Jak Ci przeszkadza psztykanie to wymienić ;)
Posted: 01 Jul 2010 19:52
by rycho
nic nie zyje wiecznie. pewnie nie pomyle sie jesli napisze, ze od nowosci go nie ruszales?
chmielu, a ty gdzie sie podziewasz? w pociagu cie nie widac, a co dopiero na rowerze. ;p
Posted: 01 Jul 2010 21:07
by vigil
mimo, iz nie napisales jaki suport a potem, ze najpierw prztyka a potem, ze przytka to zachowalbym spokoj ale umiarkowany. zapewne niebawem prztykanie zamieni sie w prz-y-tykanie czyli pakiet padnie do konca i wtedy moze dojsc nawet do zablokowania korb. a poniewaz sa to elementy nie serwisowalne to twoje prztykanie moze zwiastowac luzy (albo juz sa) i jak wyzej. wydaje mi sie, ze pomysl o wymianie pakietu, albo zakup i woz ze soba, choc w trakcie rajdu wymiana moze cie spowolnic...
Posted: 01 Jul 2010 21:39
by dzidek
vigil wrote: wydaje mi sie, ze pomysl o wymianie pakietu, albo zakup i woz ze soba,
wychodząc z tego założenia to powinniśmy wozić ze sobą pół roweru jako zapasowy
Bartek co to za suport? jak jakiś kwadrat/isis/octalink to na razie olej po jakimś czasie przestanie:) no chyba że jest to strasznie denerwujące;)
Posted: 03 Jul 2010 19:28
by Lucky!
Siemka .Ja stosuje Loctite 573 na połączenia gwintowe i każde inne miejsce gdzie może wystąpić delikatny luz.Sprawdzone w kilku przypadkach i efekt zadawalający.Na psztykania itp .gorąco polecam.W miejscu gdzie opiera się bierznia łożyska nanoszę zieloną warstwę .Niestety jak łożyska mają luz to do wymiany.Jak by co to służę preparatem na próbę.
Posted: 04 Jul 2010 19:33
by BartekJ
Kwadrat jakiś. Tyle widać z zewnątrz. Jak go wsadzili w fabryce z 5 lat temu, tak siedzi do dzisiaj. Właśnie przetrwał kolejny rajd.
Wymienię bo mnie wkurza.