Page 2 of 2

Posted: 18 May 2006 09:29
by Domar
Chiste, na razie on ma jeździć na warszawa-łódź, ale też skierniewice-łódź jako podmiejski :/ to że ma on oznaczenie ED w tym wypadku jest niezbyt dostrzegany przez ludzi, którzy go puszczają w obieg. tutaj przyspieszenie się przyda.

Posted: 18 May 2006 10:07
by Chiste bez loga
Juz ja widzę, jak oni go puszcza na Skier-ce - Łódź! Na pewno bedzie szkoda w łódzkim ZPR puscic taki pociąg jako bydłowóz.
Dadzą go w jakichs znosnych obiegach może, zeby przetestować, a potem podejrzewam, ze będzie jeździc jakimś "Łodzianinem" albo "Tuwimem"

Posted: 18 May 2006 10:28
by Domar
Chiste, ale to jest robione na zamówienie samorządu i oni będą chcieli się pochwalić tym cacuszkiem przed ludziskami.
BTW. Zauważyłeś, że na nim są oznaczenia członów: a, b, c, d? ciekawostka taka :)

Posted: 18 May 2006 10:38
by Chiste bez loga
Każdy ZPR jest finansowany przez samorząd województwa. Tak samo jest finansowany łodzki "Tuwim" jak osobowy z Fabrycznej do Skier-c.
I myslę, ze więcej ludzi jeżdzi codziennie do roboty z Łodzi do Warszawy niz ze Skier-c do Łodzi. Dlatego lepszy lans jest moim zdaniem na tej pierwszej trasie.

Posted: 31 May 2006 21:45
by Domar
ps. to tak tylko na odgrzanie tematu powiem, że teraz zrobili z niego też ED-59 poprzez odjęcie jednego członu silnikowego :)