Page 20 of 21

Posted: 18 Jun 2009 13:59
by Edi
słuszna uwaga z tym wjazdem.
przy wejście na perony w miejsce zniszczonych ławek byłoby najlepiej (i zadaszenia robić nie trzeba).

Posted: 18 Jun 2009 19:45
by pokrzewka
coś oszukują, bo od strony taxi są chyba pomieszczenia pan kasjerek, a one chyba z niczym się tam wystawiać nie będą ....

pod dachem ok ale czy to nie stworzy problemów komunikacyjnych?

ktoś chętny na wizję terenową?

Posted: 18 Jun 2009 22:00
by cube
tak, to znow ja :P

chodzac codziennie na pociag od strony rampy, uwazam ze ta lokalizacja pod zadaszeniem jest najlepsza. tzn. nie mam na mysli ustawiania stojaka przy scianie budynku, a na przeciwko, przy zasypanym ziemia koncu torow. powinno wejsc tam z 5 stojakow, razy 2 tory daje minimum 20 mozliwych rowerow do zaparkowania. lawek juz z jednej strony nie ma, zostaly zdemolowane, z drugiej mozna odkrecic i przestawic w poblize tych lawek juz stojacych. co prawda po takim ustawieniu stojakow, moja droga do pociagu wydluzyla by sie o jakies 10m, ale jakos to przyzyje ;)

uwazam rowniez ze nie ma co zabierac miejsca parkujacym autom. oba "parkingi" przed stacja (od frontu i od rampy) sa codziennie nabite na full, moze czesc osob sie na rowery przesiadzie, ale czesc poprostu musi podjechac autem.

Posted: 28 Jul 2009 08:37
by pokrzewka
spotkanie z pkp dworce jest w środę 5 sierpnia o 12, głupia sprawa bo ja raczej nie będę mogła się pojawić, kwestia podstawowa to próba zlokalizowanie stojaków pod arkadami z prawej strony, tam nie ma drzwi a panowie taxi maja na oku i znacznie bezpieczniej dla rowerków niż z drugiej strony ... ale jak się nie da to trudno, to i tak lepiej niż nic :wink:

czy ktoś mógłby pójść na spotkanie zamiast mnie?

Posted: 11 Aug 2009 10:12
by pokrzewka
i po spotkaniu, teraz decyzja

".... na ustawienie stojaków pod arkadami nie ma zgody, podobno podpisali jakąś umowę z najemcami powierzchni na dworcu i teren pod arkadami jest przewidziany pod jakieś stoiska. Natomiast jest propozycja ustawienia stojaków centralnie przed dworcem - przed wejściem głównym na chodniku przed parkingiem. Administrator mówi, że rozwiąże mu to dwa problemy - brak miejsca na rowery i parkowanie samochodów na chodniku. Podobno na dworcu ma być założony monitoring i kamera ma być też przed budynkiem, skierowana właśnie na ten teren. Wypowiedzcie się, co sądzicie na ten temat, można ewentualnie proponować inne miejsca, do ewentualnego rozpatrzenia przez PKP."

Posted: 11 Aug 2009 11:32
by behem0th
szkoda ze nie chca oddac Arkad, choci widac ze nie sa uzywane, a wymowka to raczej sciema. Przed stacja, teoretycznie ok, estetycznie juz nie koniecznie. samochody nie problem, po prostu nie beda juz tam parkowac ;)

Posted: 11 Aug 2009 11:59
by pokrzewka
a co z propozycją wcześniejszą, czyli pod dachem od strony peronów, teraz juz prawie nie ma ławek a jak będą kamery to i tam, wjazd dla rowerzystów od strony taxi

Posted: 11 Aug 2009 12:45
by behem0th
duzo ludzi sie tam kreci a wieczorami zuluje menelstwo.. imho lepiej od przodka.

Posted: 12 Aug 2009 18:16
by lec
Może niezupełnie to co napiszę będzie na temat ale dotyczy dworca PKP w Otwocku. Ostatnio trzykrotnie miałem okazję wracać z całodniowych wypadów rowerowych po tej stronie Wisły. Jedna rzecz mnie zdziwiła, zakaz wprowadzania rowerów na teren dworca. Ponieważ nigdy nie zabieram ze sobą zapięcia więc chcąc kupić bilet jestem zmuszany do łamania przepisów i narażanie się na nieprzyjemne uwagi ze strony pracowników PKP lub zostawienia mojego krossika przed dworcem na pastwę losu (czego oczywiście nigdy nie zrobię). Do tej pory takiego zakazu nie widziałem na innych dworcach ale też i nie wszędzie było mi dane kupować bilet. Czy dworzec w Otwocku jest pod tym względem ewenementem?

Posted: 12 Aug 2009 18:25
by yorek
przepis z gatunku tych, które należy olać sikiem prostym (z wyjątkiem sytuacji gdy wprowadzając rower narobi się chlewu większego niż jest).

Posted: 12 Aug 2009 19:08
by behem0th
znaczek pojawil sie w tym roku, ale nie wiem co naklejajacy mial na mysli, moze zakaz jazdy. ;) ja zawsze wprowadzam i robie swoje..

Posted: 04 Jan 2010 13:04
by pokrzewka
na ftp jest STUDIUM - projekt ważnego dokumentu dotyczącego całego miasta / ftp://zdjecia_rowery:row3ry@79.96.6.142/studium/ a w nim przebieg dróg rowerowych /zgłaszalismy tam naszą koncepcję i została uwzględniona/ tylko że teraz połączono to z Zielonym szlakiem p.Zamany i globalną koncepcją ponadkrajową .......
więc jakbyście zajrzeli do mapy dotyczącej układu komunikacyjnego - tif nr 2 to byłoby super, macie jakies uwagi?

Posted: 18 Jan 2010 12:40
by pokrzewka
w TR ale i wczesniej w LO pokazało się info o zamianie ścieżki rowerowej na ciąg pieszo-rowerowy .... bo ludzie i tak i tak chodzą
z ekonomicznego punktu widzenia dobudowanie teraz 0,5 m z boczku to mało opłacalne, ale zamist nowego chodnika to oszczędność
nie wydaje mi się za sensowne tworzenie miejsc odpoczynku między rurą a ulicą, rekreacja i edukacja to do lasu iść powinna a nie na ścieżkę rowerową gdzie ma być szybka komunikacja

moze manifa jakaś ?:D

Posted: 18 Jan 2010 15:52
by behe
"dotychczasowy znajduje sie blisko ulicy i jest niebezpieczny" wow.

bo sciezka to jest pol kilometra od drogi, w lesie.. tak jak pewnie wszystkie "bezpieczne" chodniki w miescie. ;)

stary chodnik jest niebezpieczny bo to jeden wielki tor przeszkod, szczegolnie dla matek z wozkami. ;)
mogliby go wyremontowac w swej laskawosci zamiast cudowac z drugiej strony.

dobudowac pol metra, ulala, maja gest.. ale co tu wymagac. ;)

Posted: 18 Jan 2010 21:22
by Edi
Może poszerzyć, tylko nie o 0,5m, a np. o 1m, pod warunkiem jednak, że w przypadku ewentualnej modernizacji nawierzchni jezdni, poszerzyć ją przez wchłonięcie starego chodnika.

Miejsca rekreacyjne w tym rejonie bez sensu moim zdaniem, lepiej zainwestować w infrastrukturę w okolicznych lasach.

Posted: 18 Jan 2010 21:45
by behem0th
i tak tam musi byc w przyszlosci gdzies chodnik po tamtej stronie, bo przeca idzie teren na dzialki..i chyba z tego powodu nie oplaca sie go remontowac. od 20 lat sie nie oplaca. :lol:

Posted: 18 Jan 2010 22:06
by pokrzewka
to jak śnieg stopnieje położymy się na ściezce w ramach protestu .... a wcześniej może cos napiszę jako kro :wink:

Posted: 28 Jan 2010 17:42
by Grygus
No i skończa się beztroskie czasy zwracania ludziom uwagi i slusznego gniewu. Teraz piesi będą mogli łazić ścieżką w majestacie prawa :( .

Posted: 06 Sep 2010 13:21
by pokrzewka
na ftp w katalogu KRO jest jpg z modernizacją ul.Wawerskiej od ronda do ul.Turystycznej, na tym odcinku planowana jest ścieżka rowerowa, a potem dalej ul.Portową i Rycerską jest ciąg pieszo-rowerowy, taki trochę szerszy chodnik

projekt przewiduje usunięcie drzew, całego rzędu, pan projektant za jeden z powodów uważa budowę ścieżki rowerowej, tam też są rózne instalacje

mam zapytanie, będę przygotowywać pismo, czy według was jest sens robienia na tym odcinku ścieżki o parametrach i szerokości jej wymaganej
w centrum miasta nie ma szans na oddzielne ścieżki, będą ciągi pieszo-rowerowe, wiec w tym przypadku oddzielenie byłoby tylko wzdłuż Wawerskiej a potem znów się zwęża, czy to ma sens, drzew szkoda
dajcie znaki szybko bo mało czasu

Posted: 06 Sep 2010 18:30
by marcinch
Faktycznie bez sensu ten pomysł , ale drzewa wyciąć najłatwiej ...podepnij jakiś adres do tego mądrali ''projektanta''