z bash'a:
<kupuj>Ocena sklepu...prawie, że tragedia.
1. 25 listopada dzwonię i pytam o powyższy tv. W większości sklepów internetowych nie był dostępny. Jednak Nando informuje mnie, iż mają owy model na stanie i czas dostawy wynosi od 1 do 5 dni po zaksięgowaniu wpłaty, o czym zresztą jest informacja na stronie.
2. Zamawiam telewizor.
3. 26.11 wieczorem robię przelew.
4. Przelew zostaje zaksięgowany...29.11 - w sobotę...dziwne, przecież banki w sobotę nie realizują przelewów, pewnie więc pieniądze były na koncie Nando już w piątek.
5. Następnie, w poniedziałek 1.12 - dostaję informację, że zostały wysłane zapytanie o telwizor...do hurtowni...a niby był na stanie.
6. Dzwonię, pytam o dostawę, Pani informuje, że 10 dni. Dlaczego więc na stronie jest napisane max. 5? Strona nie była dawno aktualizowana...
7. Dzwonię w czwartek 4.12. Telewizor będzie dziś wysłany. Świetnie. Już nie mogę się go doczekać. Przed 18:00 dzwonię i piszę e-mail, żeby podano mi numer listu przewozowego (DPD). Nie otrzymuję odpowiedzi.
8. Dzwonię w piątek 5.12 rano. Pytam ponownie o nr listu przewozowego, skoro został tv wysłany dzień wcześniej, powinni go mieć. Miła Pani informuje mnie, iż tv zostanie wysłany dziś...niesamowite, skoro został wysłany wczoraj, prawda? No nic. W końcu dostaję wieczorem nr listu przewozowego. Czyli zostałem okłamany w sprawie wysyłki czwartkowej.
9. Późniejszym wieczorem (nadal 5.12), dzwoni do mnie kolejna Pani, już chyba trzecia, i informuje mnie, że tv zostanie wysłany...w poniedziałek!!! Z irytacją w głosie, pytam Panią, co za bajzel tam mają, skoro mam już nr listu przewozowego...Pani sprawdza coś w bazie danych i przeprasza mnie, że rzeczywiście tv został dziś wysłany... Ech. Ma przyjść w poniedziałek. Świetnie. Mam nadzieję, że to już koniec tego całego bałaganu...
10. Poniedziałek, 8.12 - dziś rano dzwoni Pan z DPD, że przesyłka będzie około 10 u mnie w domku. Świetnie, jadę z pracy. Kurier już czeka. Sprawdzam przy kurierze. Towar zapakowany oryginalnie i bezpiecznie. Tu plus się należy.
11. Podsumowanie: POLECAM wszystkim sklep NANDO...prawdopodobnie w ramach przeprosin za panujący w firmie chaos, dostałem gratis drugi telewizor...! KOCHAM WAS!
Ps. tanio sprzedam nowy tv...